موضوعات داغ

فروش فوری لاماری ایما هیبرید تمدید شد + جدول اسفند ماه ۱۴۰۲

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت آرین پارس موتور طی اطلاعیه ای از افزایش ظرفیت فروش طرح فروش فوری لاماری ایما HEV (هیبرید) را با موعد تحویل ۳۰ روزه خبر داد و بر این اساس طرح فروش تا روز سه شنبه ۲۲ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

جدول شرایط فروش فوری لاماری ایما هیبرید در اسفند ‍۱۴۰۲

نام خودرو لاماری ایما هیبرید
مدل ۲۰۲۳
کد فروش HEV-O-3001
قیمت مصوب ۱.۸۹۸.۴۰۰.۰۰۰ تومان
روش فروش نقدی
رنگ بندی مشکی، سفید، خاکستری
جریمه تأخیر ۳۰ درصد (سالیانه)
سود مشارکت/ سود انصراف صفر درصد

متن متمم بخشنامه پیش ثبت نام خودروی لاماری ایما هیبرید (HEV)

با سلام و احترام

به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز این شرکت میرساند؛ پیرو بخشنامه شماره ۱۴۰۲۱۲۱۶ مورخ ١٤٠٢٫١٢٫١٦ ، با توجه به افزایش ظرفیت عرضه خودروی لاماری ایما هیبرید (HEV) در نخستین مرحله عرضه خودروی مذکور در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، مهلت انجام فرآیند پیش ثبت نام تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲٫۱۲٫۲۲ تمدید می گردد.

متقاضیان واجد شرایط که قبلا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اقدام به پیش ثبت نام نموده اند می توانند به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت https:٫٫saleauto.ir جهت انجام فرآیند مذکور اقدام نمایند.

مشخصات و آپشن‌های لاماری ایما هیبرید

لاماری ایما هیبرید، از یک پیشرانه ترکیبی قدرتمند بهره می‌برد که شامل یک موتور بنزینی 1.5 لیتری و یک موتور الکتریکی است. این ترکیب، قادر به تولید 174 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است که از طریق گیربکس e-CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

علاوه بر قدرت فراوان، لاماری ایما هیبرید از سطح مصرف سوخت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. این خودرو در هر 100 کیلومتر مسیر ترکیبی، تنها 5.3 لیتر بنزین مصرف می‌کند که رقم قابل قبولی به شمار می‌رود. از لحاظ عملکرد نیز، لاماری ایما هیبرید می‌تواند با شتاب صفر تا صد در 8.1 ثانیه، به حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

در بخش ایمنی، لاماری ایما هیبرید مجهز به 6 ایربگ است که در زمان تصادف از سرنشینان جلو محافظت می‌کنند. همچنین سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ای نظیر ABS، EBD، ESP، HDC، HAC، TCS، HBA، TPMS، ایزوفیکس، سیستم پایش باد لاستیک‌ها و ایموبیلایزر در این خودرو تعبیه شده است.

در زمینه آسایش و رفاه نیز، لاماری ایما هیبرید از امکانات متنوعی بهره می‌برد. آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، چراغ خوشامدگویی و حافظه، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 10 جهت، صندلی برقی شاگرد راننده با قابلیت تنظیم در 4 جهت، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، نمایشگر 10.25 اینچی اطلاعات سرگرمی، نمایشگر پشت فرمان 10.25 اینچی تمام دیجیتالی، دوربین دید عقب، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع رانندگی، سنسور پارک عقب، رادار نقطه کور، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، دیلایت، اتولایت، سیستم هشدار عبور ترافیک از عقب، سیستم هشدار انحراف از خط، سیستم کمکی تغییر لاین، سیستم هشدار تصادف از سمت جلو، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کول باکس ردیف عقب، خروجی برق 5 و 12 ولت، پورت USB و سانروف پانورامیک از جمله امکانات رفاهی این خودرو به شمار می‌روند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد