موضوعات داغ

حضور خودروهای امدادی گروه بهمن در طرح رزمایش ترافیکی نوروز 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در آستانه نوروز 1403 و به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای عملیات ترافیکی ایام تعطیلات نوروزی، رزمایشی ویژه با حضور نیروهای انتظامی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در دانشگاه علوم انتظامی برگزار گردید. در این رزمایش که با حضور سردار رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی کشور انجام شد، گروه خودروسازی بهمن به عنوان تنها شرکت خصوصی حاضر بود.

خسرو خسروی‌فر، قائم مقام معاون خدمات پس از فروش این گروه صنعتی، ضمن ابراز افتخار از حضور در این رزمایش به عنوان تنها خودروساز خصوصی، بر همکاری فعال و سازنده با پلیس راهور و تلاش برای ارتقای بخش امداد و خدمات‌رسانی به مشتریان با بهره‌گیری از شبکه گسترده نمایندگی‌های گروه بهمن در سراسر کشور تأکید نمود.

وی در تشریح تمهیدات ویژه گروه بهمن برای عملیات ترافیکی نوروز 1403 اظهار داشت: در طرح نوروزی که از 24 اسفندماه 1402 آغاز و تا 14 فروردین 1403 ادامه خواهد داشت، با استقرار 110 امدادگر در 85 عاملیت فعال در شهرهای مختلف و مسیرهای مواصلاتی، آمادگی کامل برای ارائه خدمات امدادی و پس از فروش به مشتریان محصولات بهمن را خواهیم داشت.

حضور خودروهای امدادی گروه بهمن در طرح رزمایش ترافیکی نوروز 1403

لازم به ذکر است که واحدهای امدادی خودروهای بهمن به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی هستند و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به خدمات امدادی، از طریق شماره سراسری 02148027 داخلی 1 با مرکز پیام امداد این گروه تماس برقرار نمایند.

در سال‌های اخیر، واحد خدمات پس از فروش گروه بهمن با توسعه ناوگان امدادی، افزایش تعداد نمایندگی‌ها، به‌کارگیری تکنسین‌های مجرب و استفاده از تجهیزات استاندارد، توانسته است خدمات ویژه و به‌موقعی را در راستای جلب رضایت مشتریان ارائه نماید؛ چراکه کسب خشنودی و رضایت مشتریان از اهداف و شعارهای کلیدی گروه صنعتی بهمن محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد