موضوعات داغ

قیمت و شرایط فروش هوندا وزل 2023 ویژه سامانه خودروهای وارداتی اعلام شد + جدول اسفند 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در جدیدترین شرایط فروش خودروهای وارداتی شرکت معین خودرو ایرانیان به عنوان عرضه کننده برند هوندا در ایران، خودرو هوندا وزل 2023 را برای اولین بار در سامانه عرضه کرده است.

در حال حاضر، قیمت نهایی هوندا وزل 2023 شرکت معین خودرو ایرانیان در مبادی ورودی، دو میلیارد و سی و پنج میلیون و نهصد هزار تومان اعلام گردیده است. لازم به ذکر است که به این مبلغ، هزینه‌های جاری مربوط به شماره‌گذاری و عوارض نیز اضافه خواهد شد.

بر این اساس متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام خودروهای وارداتی که اسفند سال گذشته ثبت نام اولیه و واریز وجه را انجام داده اند می توانند از سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ نسبت به انتخاب یک اولویت از لیست خودروهای اعلام شده اقدام کنند.

پس از انتخاب اولویت توسط مشتریان در سامانه یکپارچه، شرایط تخصیص خودرو به متقاضی اعلام خواهد شد. بعد از اعلام نتایج، خریدارانی که خرید آن‌های قطعی شده است می توانند با شرکت وارد کننده قرارداد خود را ثبت کنند و در زمان اعلام شده خودرو را تحویل بگیرند. تحویل خودروهای وارداتی از زمان ثبت نهایی 90 روزه کاری خواهد بود.

جدول قیمت هوندا وزل 2023 در اسفند 1402

ردیف شرکت برند مدل قیمت در مبادی ورودی (ریال)
1 معین خودرو ایرانیان Honda Vezel 2023 20,359,000,000

هوندا وزل

مشخصات فنی هوندا وزل

هوندا وزل، یک کراس اوور کوچک و کامپکت با طراحی جمع و جور است که در برخی بازارهای جهانی با نام H-RV شناخته می‌شود. این خودرو ژاپنی مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که قادر به تولید 124 اسب بخار قدرت و گشتاور 145 نیوتن متر می‌باشد. انتقال قدرت این پیشرانه از طریق یک گیربکس اتوماتیک نوع CVT به چرخ‌های جلو صورت می‌پذیرد. یکی از نکات بارز هوندا وزل 2023، مصرف سوخت بهینه آن است که کمتر از 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌باشد. این مدل از فناوری‌های نوین هوندا در زمینه پیشرانه و گیربکس نیز بهره‌مند است.

فضای داخلی هوندا وزل

تیپ‌های مختلف هوندا وزل در بازار ایران، به امکانات و تجهیزات متنوع و کاربردی از جمله سیستم تهویه اتوماتیک، کیسه هوای زانوی راننده، کیسه هوای جانبی جلو، کیسه هوای رو به روی سرنشینان جلو، کیسه هوای پرده‌ای، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی، سیستم اتوهلد، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، سیستم پاکسازی هوای کابین، رینگ آلومینیومی، رادار خط خوان، چراغ‌های نور بالای اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار تابلوخوان، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، سیستم اتصال هوشمند تلفن همراه، سقف شیشه‌ای، سنسور نور، چراغ‌های LED و غیره مجهز می‌باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد