موضوعات داغ

سدان برقی هونگچی EH7 در چین عرضه می‌شود

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

در تاریخ 10 مارس، هونگچی نیو انرژی، برند زیرمجموعه شرکت هونگچی، اعلام کرد که سدان برقی جدید هونگچی EH7 در تاریخ 20 مارس در چین عرضه خواهد شد. EH7 که قبلاً با کد E001 شناخته می‌شد، اولین محصول این زیربرند برقی محسوب می‌شود. برند لوکس هونگچی که خودش متعلق به گروه خودروسازی فاو است در سال ۱۹۵۹ تاسیس شد.

سال گذشته، هونگچی کمپین "انرژی جدید همه‌جانبه" خود را برای ترویج برقی شدن همه مدل‌های خود معرفی کرد. در سه سال آینده، هونگچی نیو انرژی قصد دارد ۱۵ خودروی برقی را روانه بازار کند که تمام بخش‌های بازار شامل A، B،C و D و همچنین مدل‌های شاسی بلند و چندمنظوره را پوشش می‌دهد.

فست‌بک هونگچیEH7 بر اساس معماری FME این برند ساخته شده است. نمای جلوی بسته با چراغ‌های جلوی L -شکل در دو طرف احاطه شده است که روی هویت آن به عنوان یک خودروی برقی تاکید می‌کند. عناصر طراحی قابل‌توجه شامل دستگیره درهای مخفی، رینگ‌های پنج‌پره همراه با کالیپر ترمز برمبو قرمز و سانروف پانورامیک هستند. چراغ‌های عقب از ۲۸۵ واحد ال‌ای‌دی تشکیل شده‌اند و در هنگام روشن شدن جلوه‌ای سه‌بعدی به نمایش می‌گذارند.

هونگچیEH7 که یک سدان متوسط تا بزرگ محسوب می‌شود، دارای ابعاد ۱.۴۹/۱.۹۱/۴.۹۸ متر با فاصله محوری ۳ متر است. مشتریان می‌توانند این مدل را با رنگ‌های سبز، بنفش، نقره‌ای، خاکستری، سفید و مشکی سفارش دهند.

هونگچی EH7

در کابین از طراحی متضاد سیاه و سفید استفاده شده و شاهد یک صفحه نمایش دوگانه خمیده ۶+۱۵.۵ اینچی برای پنل ابزار و صفحه کنترل مرکزی مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ هستیم. نمایشگر هدآپ واقعیت افزوده و قابلیت‌های رانندگی خودکار نیز در دسترس هستند.

هونگچی EH7 در دو مدل دیفرانسیل عقب و تمام چرخ محرک با بسته‌های باتری لیتیومی سه‌گانه در دسترس خواهد بود. ظرفیت بسته باتری به طور رسمی اعلام نشده است، اما رسانه چینی d1ev گزارش داده بود که برد حرکتی این دو مدل به ترتیب ۷۶۰ و ۸۲۰ کیلومتر است. در آینده نسخه‌هایی با قابلیت تعویض باتری و شارژ سریع با برد 800 کیلومتر نیز عرضه خواهد شد.

نسخه دیفرانسیل عقب به یک موتور برقی با حداکثر توان ۲۵۳ کیلووات مجهز است، در حالی که نسخه تمام چرخ محرک از موتورهای دوگانه جلو و عقب با حداکثر توان 202 کیلووات و ۲۵۲ کیلووات بهره می‌برد. حداکثر سرعت مدل دیفرانسیل عقب ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت و زمان شتاب 0 تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن ۳.۹ ثانیه خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد