موضوعات داغ

فاو بستون B70 مدل 2024 با چهره و امکانات جدید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

نسخه جدید لیفت‌بک B70 بستون معرفی گردید که قرار است توسط برند لادا در روسیه تولید شود.

لیفت‌بک B70 بستون 2024 شرکت فاو در چین به‌روزرسانی شد. پیش از این قرار بود نسخه پیش از بازسازی این خودرو که در روسیه عرضه می‌شود، تحت برند لادا در کارخانه سن پترزبورگ تولید گردد. در فرآیند این به‌روزرسانی، مدل دستخوش تغییرات قابل‌توجهی در ظاهر بیرونی و داخلی شد.

در نتیجه، این لیفت‌بک به جای چراغ های شکل Y، چراغ های دو‌طبقه دریافت کرد. جلوپنجره دارای میله‌های افقی برجسته است. همچنین در جریان این بازسازی، لوگو نیز تغییر یافت. این به‌روزرسانی بخش عقب را نیز تحت‌تأثیر قرار داد که گلگیر متفاوت و لوله‌های اگزوز مثلثی‌شکل دارد. لیفت‌بک فاو گزینه رینگ‌های جدید 18 یا 19 اینچی را ارائه می‌کند. تجهیزات دارای "مالتی‌مدیای" جدید، تونل گیربکس کاملاً متفاوت با اهرم دستی تراز است.

فاو بستیون B70

علاوه بر این، این خودرو گرمی فرمان با لوگوی جدید و داشبورد متفاوتی دریافت کرده است. در مقایسه با نسل پیشین، این مدل بزرگ‌تر شده و طول آن به 4.855 متر افزایش یافته است. مشخص است که این لیفت‌بک همچنان از پیشرانه 2.0 لیتری 224 اسب بخاری (340 نیوتن‌متر) همراه با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره پیشرانه‌های دیگر در دسترس نمی‌باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد