موضوعات داغ

کراس اوور بائوجون یوئییه پلاس با پیمایش 400 کیلومتری و کمتر از 900 میلیون تومان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در 28 مارس، بائوجون رسماً تصاویر داخلی رسمی از مجموعه ای از خودروهای کوچک شهری خود - 2024 WULING BAOJUN پلاس را اعلام کرد. این خودرو جدید بر روی یک پلتفرم کاملاً جدید ساخته شده است. اندازه بدنه آن در مقایسه با مدل سه درب قبلی افزایش یافته و طراحی داخلی آن نیز تغییر کرده است. تنظیمات دیگری نیز انجام شده است. این خودرو جدید 5 رنگ خارجی و 2 رنگ داخلی ارائه می دهد و در ماه آوریل به طور رسمی عرضه خواهد شد.

با قضاوت از تصاویر داخلی رسمی که این بار منتشر شده است، خودرو جدید همچنان از سبک طراحی خانوادگی پیروی می کند. طراحی کلی نسبتاً ساده است و از یک فرمان چندمنظوره سه پره استفاده می کند. این خودرو از ترکیبی از یک صفحه نمایش کامل LCD و یک صفحه کنترل مرکزی شناور بزرگ استفاده می کند که می تواند از نصب برنامه های آنلاین و دیگر امکانات پشتیبانی کند.

لازم به ذکر است که در داشبورد، آرنج های چهار درب، صندلی ها و سایر قسمت های یوئییه پلاس از چرم استفاده شده است. این ماده یک ماده مش سه بعدی پیشرفته و سازگار با محیط زیست با انتشار کم و بدون بو است. از نظر تجهیزات داخلی، صندلی راننده اصلی به صورت استاندارد دارای تنظیم برقی 6 جهته است و ردیف جلو نیز مجهز به تجهیزات ایمنی کیسه هوای جانبی است.

از نظر فضا، بائوجون یوئییه پلاس از طرح پنج درب و چهار صندلی استفاده می کند. فضای سر و پا در جلو و عقب این خودرو بهینه شده است و فضای پای عقب می تواند به 870 میلی متر برسد.

بائوجون یوئییه پلاس

این خودرو جدید دارای 28 فضای ذخیره سازی در داخل است و می توانید تلفن همراه، نوشیدنی ها و سایر وسایل شخصی خود را در جای مناسبی نگهداری کنید. حجم استاندارد صندوق عقب 385 لیتر است و پشتی های صندلی عقب می توانند به نسبت 5/5 تا شوند که می تواند حجم صندوق را به 1715 لیتر افزایش دهد.

از نظر رنگ بندی خارجی، این خودروی جدید 5 رنگ بدنه شامل خاکستری ابر، سفید دریای ابر، آبی آسمان، سبز شفق و سیاه فضایی ارائه می دهد.

با نگاهی به ظاهر بائوجون یوئییه پلاس، این خودروی جدید همچنان شکل مربعی دارد. جلوی بسته با یک پانل سیاه تزئین شده و با گروه های نور در دو طرف یکپارچه شده است. سپرجلو برآمده در پایین سبک آفرود را نشان می دهد و در ترکیب با شکل سرپوش برآمده، کل خودرو واقعاً شبیه یک وسیله نقلیه آفرود سرسخت به نظر می رسد.

توضیحات عکس

شکل کلی جانبی همچنان یک سبک جعبه ای مربع است، اما اندازه بدنه آن به طور قابل توجهی از مدل سه درب بزرگتر است. فاصله چرخ آن از 2110 میلی متر به 2560 میلی متر افزایش یافته و عرض بدنه آن نیز 75 میلی متر به 1760 متر افزایش یافته است. عقب خودرو همچنان بسیار مربعی است. عقب از یک "کیف کوچک مدرسه" اختیاری پشتیبانی می کند و درب عقب از نوع باز شونده کناری است.

در مورد قسمت نیرو، بائوجون یوئییه پلاس از طرح موتور تک الکتریکی جلو استفاده می کند، با حداکثر خروجی 102 اسب بخار و حداکثر سرعت 150 کیلومتر بر ساعت. از نظر عمر باتری، عمر باتری خالص برقی CLTC این خودروی جدید 401 کیلومتر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد