موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی کلوت اتوماتیک با تحویل 90 روزه + جدول فروردین 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در پی اعلام شرکت مکث موتور، شرایط فروش اقساطی محصول این شرکت "کلوت اتوماتیک" از امروز شنبه 18 فروردین 1403 آغاز گردیده است. این خودرو که در مدل سال 1403 و با رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود، دارای قیمت نهایی 1,950,000,000 تومان است. شرایط خرید اقساطی این خودرو شامل پرداخت 960,000,000 تومان به عنوان پیش پرداخت و تسویه مابقی از طریق 6 فقره چک به مبلغ 165,000,000 تومان هر سه ماه یکبار می‌باشد که اولین چک مورخ 15/06/1403 می‌بایست ارائه گردد. مدت زمان تحویل این خودرو نیز حدود 90 روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش اقساطی کلوت اتوماتیک با تحویل 90 روزه فروردین 1403

خودرو کلوت اتوماتیک
مدل 1403
رنگ سفید و مشکی
قیمت نهایی ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
پیش پرداخت ۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شرایط اقساط ۶ فقره چک هر ۳ ماه یکبار
مبلغ هر قسط ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تاریخ اولین چک 15/06/1403
تحویل ۹۰ روز کاری

کلوت اتوماتیک

مشخصات فنی کلوت اتوماتیک

از نظر مشخصات فنی، کلوت اتوماتیک مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری توربوشارژ همراه با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین است که قدرتی معادل 215 اسب بخار را به سیستم چهارچرخ محرک انتقال می‌دهد. این خودرو قادر است گشتاور حداکثری 320 نیوتن متر را تولید نماید. در حالت عادی، نیروی پیشرانه صرفاً به چرخ‌های عقب منتقل می‌گردد، اما در صورت نیاز می‌توان قدرت را در دو حالت سبک و سنگین بین چهار چرخ توزیع نمود. علاوه بر این، میزان لغزش چرخ‌های عقب از طریق قفل دیفرانسیل عقب با محدودکننده الکتریکی لغزش تا 30 الی 50 درصد کاهش می‌یابد. افزایش نسبت دیفرانسیل به 4.62 نیز سبب ارتقای سرعت خودرو گردیده است.

این پیکاپ توانمند علاوه بر عملکرد مناسب در جاده‌های آسفالت، قابلیت حرکت در مسیرهای آفرود را نیز دارا می‌باشد. فاصله 235 میلی‌متری از سطح زمین، تجهیز محور جلو به سیستم تعلیق جناقی دوبل با فنر مارپیچ، تجهیز محور عقب به تعلیق فنر تخت چندلایه، زاویه هجوم 29 درجه و زاویه فرار 24 درجه، به کلوت جدید این امکان را می‌دهد تا در شرایط آفرود نیز عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد. این خودرو با وزن 1920 کیلوگرم، ظرفیت حمل بار تا یک تن را دارا می‌باشد، استاندارد آلایندگی یورو 5 را رعایت می‌نماید و میزان مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر حدود 10.3 لیتر بنزین برآورد می‌گردد.

فضای داخلی کلوت اتوماتیک

امکانات و تجهیزات کلوت اتوماتیک

در بخش امکانات و تجهیزات، کلوت اتوماتیک از سیستم‌های ایمنی و رفاهی متنوعی برخوردار است. سیستم‌های ترمز و پایداری این خودرو شامل ترمز ضد قفل (ABS)، ترمز کمکی (BAS)، ترمز ترکیبی (CBS)، پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز دیسکی چرخ‌های جلو و ترمز کاسه‌ای چرخ‌های عقب می‌باشد. در زمان بروز تصادف احتمالی، دو ایربگ از سرنشینان جلو محافظت خواهند نمود. سایر امکانات این خودرو عبارتند از: کروز کنترل، فرمان هیدرولیک چرمی با دکمه‌های کنترلی، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، صندلی برقی راننده با 6 حالت تنظیم، رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های جانبی تاشونده با گرمکن، دوربین دنده عقب، کامپیوتر سفری، رکاب آلومینیومی، چراغ‌های روز و غیره.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد