موضوعات داغ

رنو کپچر 2024 با ظاهر جدید و جذاب رونمایی شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

رنو حدود یک سال پیش سوپرمینی کلیو را با یک به‌روزرسانی میان چرخه ای تجدید تولید کرد، بنابراین کاملاً طبیعی است که معادل کراس اوور آن یعنی رنو کپچر نیز دستخوش تغییراتی شود. رنو کپچر 2024 از زبان طراحی جدیدترین پیروی می‌کند و با چراغ‌های روزانه ال ای دی چشمگیر و لوگوی الماس مانند بازطراحی شده و کل جلوپنجره نیز از نو طراحی شده که اتفاق نادری در طول عمر یک خودرو است.

در عقب رنو کپچر 2024 تغییرات کمتری وجود دارد، جایی که چراغ‌های عقب شکل "C" خود را حفظ کرده‌اند اما اکنون گرافیک متفاوتی دارند. رنو لوگوی خود را روی درب صندوق عقب برای تناسب با آخرین هویت شرکتی به روز کرده است و به نظر می‌رسد لوله‌های اگزوز تقلبی اکنون (خوشبختانه) چیزی از گذشته هستند. امیدواریم این نشانه‌ای از آن باشد که این روند آزاردهنده در حال از بین رفتن است.

عقب رنو کپچر 2024

یک تم رنگی جدید آلپاین جایگزین RS Line قدیمی در انتهای خط شده است. مشتریان می‌توانند از میان نه کمتر از 14 ترکیب رنگ دو رنگ و همچنین همین تعداد رنگ انتخاب کنند. ارزان‌ترین رنو کپچر 2024 روی رینگ‌های فولادی 17 اینچی حرکت می‌کند اما می‌توانید به صورت اختیاری به آلیاژی با همان اندازه ارتقا پیدا کنید، یا تا 19 اینچ برای تریم آلپاین قابل انتخاب است.

فضای داخلی رنو کپچر 2024 به سرعت آشنا به نظر می‌رسد (در نهایت فقط یک به‌روزرسانی است) اما صفحه نمایش لمسی سیستم سرگرمی اکنون 10.4 اینچ اندازه دارد در حالی که بزرگترین کلاستر دیجیتالی قطر 10.25 اینچ دارد. با رنو کپچر 2024، این شرکت تریم تمام چرم را از داخل این کراس اوور ساب کامپکت حذف نموده و همچنین کروم را نیز از بین برده است. روکش جدید از مواد بازیافتی بر پایه مواد تجدیدپذیر مانند کنف ساخته شده است.

فضای داخلی رنو کپچر 2024

اگر نسخه پایه رنو کپچر 2024 را انتخاب کنید، این شرکت فرانسوی یک موتور بنزینی توربوشارژر سه سیلندر 1.0 لیتری با 90 اسب بخار را با گیربکس دستی 6 سرعته نصب خواهد کرد. واحد توربو 4 سیلندر 1.3 لیتری بزرگتر 140 اسب بخار قدرت دارد و با همان گیربکس دستی کار می‌کند. نسخه پرقدرت‌تر موتور 1.3 لیتری 160 اسب بخار قدرت دارد و قدرت را از طریق یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

یا می‌توانید گزینه پیشرانه هیبریدی را با یک موتور بنزینی طبیعی تنفس 1.6 لیتری با 94 اسب بخار انتخاب کنید که با یک موتور الکتریکی 36 کیلووات، یک استارت ژنراتور 18 کیلووات ولتاژ بالا و یک باتری 1.2 کیلووات ساعتی همکاری می‌کند. این پیشرانه قدرتی ترکیبی معادل 145 اسب بخار دارد و همیشه در حالت کاملاً الکتریکی استارت می‌خورد. رنو ادعا می‌کند 80 درصد رانندگی شهری بدون استفاده از موتور احتراقی انجام می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد