موضوعات داغ

فوتون تونلند G7 برقی و ون کارگو HR برقی در فیلیپین رونمایی شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت فوتون موتور فیلیپین در نمایشگاه بین المللی خودروی مانیل 2024، نمونه های برقی خودروهای تجاری سبک خود را به نمایش گذاشت.

فوتون موتور فیلیپین (FMPI) همه را شگفت زده کرد وقتی کامیون های پیکاپ دیزل-هیبریدی تانلند V7 و V9 را رونمایی کرد. این نه تنها ورود برند به عصر الکتریکی را نشان می دهد، بلکه نشانگر پیوستن فوتون به بازار کامیون های پیکاپ تمام سایز نیز هست.

با اندازه بزرگ، موتورهای توربو دیزل مجهز به سیستم هیبریدی خفیف و داخلی پر امکانات، هر دو کامیون تانلند V7 و V9 قطعاً خریداران را جذب خواهند کرد. اما این بدان معنا نیست که آنها تنها خودروهایی بودند که فوتون در نمایشگاه بین المللی خودروی مانیل امسال آورده است.

چندین خودروی الکتریکی (EV) نیز در بخش مرکز کنوانسیون SMX نمایشگاه بین المللی خودروی مانیل 2024 رونمایی شدند. بله، این برندی که بیشتر برای خودروهای تجاری توربو دیزلی شناخته می شود، اکنون خودروهای تجاری بدون انتشار آلایندگی نیز ارائه می کند.

از تاندر EV شروع می کنیم، نسخه کاملاً الکتریکی از پیکاپ متوسط محبوب فوتون تونلند G7 محسوب می‌شود. از بیرون، دقیقاً شبیه هر کامیون پیکاپ تونلند معمولی دیگری به نظر می رسد. با این حال، موتور توربو دیزل آوکان ندارد. در عوض، یک پیشرانه الکتریکی دریافت می کند که از یک باتری 88.55 کیلووات ساعتی نیرو می گیرد. هنگام شارژ مجدد، خودرو از شارژ سریع DC پشتیبانی می کند و می تواند در کمتر از 1.5 ساعت به طور کامل شارژ شود.

فوتون تونلند G7 برقی

هیچ اطلاعاتی در مورد توان فنی منتشر نشده است اما به گفته مقامات شرکت فوتون این پیکاپ می تواند تا 536 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل طی کند. علاوه بر این، ظرفیت استاندارد بار آن 915 کیلوگرم است. از آنجایی که سخت افزار در شاسی قرار گرفته، اندازه صندوق عقب آن تحت تاثیر قرار نگرفته و همچنان 1520 میلی متر طول، 1580 میلی متر عرض و 440 میلی متر ارتفاع دارد. و علیرغم یک خودروی الکتریکی سودمند بودن، امکانات و ویژگی هایی در همان سطح نمونه های دیزلی مانند کروز کنترل، سیستم سرگرمی لمسی با بلوتوث، تهویه هوا و حالت های قابل انتخاب رانندگی (ورزشی و اقتصادی) دارد.

ترنس‌ون کارگو HR برقی

دیگر خودروی کاملاً الکتریکی فوتون، ترنس‌ون اچ آر کارگو EV است. از نامش پیداست که نسخه پیشرانه بدون انتشار این ون است. این یک موتور الکتریکی تکی دارد که حداکثر 115 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. باتری آن 50.23 کیلووات ساعت ظرفیت دارد که به آن برد تنها 195 کیلومتر می دهد.

اگرچه ممکن است زیاد نباشد، اما به یاد داشته باشید که بیشتر برای حمل بار است تا جابجایی مسافر. اما همچنان سرعت نهایی 100 کیلومتر در ساعت، 169 میلی متر فاصله از زمین، حجم بار 8 متر مکعب و ظرفیت بار 1100 کیلوگرم را ارائه می دهد.

از نظر ابعاد، ترنس ون اچ آر کارگو EV 5320 میلی متر طول، 1695 میلی متر عرض، 2280 میلی متر ارتفاع، و فاصله بین دو محور 3050 میلی متر دارد. در همین حال، ابعاد بار عقب آن 3480 میلی متر طول، 1541 میلی متر عرض و 1585 میلی متر ارتفاع است.

قیمت دقیق این دو خودروی الکتریکی فوتون هنوز اعلام نشده است. اما یک منبع داخلی به ما گفت که قیمت پیشنهادی ترنس ون اچ آر کارگو EV حدود 1.990 میلیون پزوی فیلیپین (35165 دلار) است. از سوی دیگر، تاندر EV حدود 2.7 تا 2.8 میلیون پزو(50000 دلار) قیمت خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد