موضوعات داغ

منتظر شاسی بلند آلفارومئو در لس آنجلس باشید

عکس مطلب اول
شاسی بلند پرحاشیه آلفارومئو Stelvio که تاکنون تصاویر جاسوسی و رندری بسیاری زیادی از آن در رسانه‌های خودرویی منتشر شده است. قرار است برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی "لس آنجلس" 2016رونمایی شود، ولی چند روز قبل‌تر از آن می‌توان انتظار معرفی مجازی را کشید.
در این رابطه، گروه خودروسازی فیات-کرایسلر که مالکیت شرکت آلفارومئو را برعهده دارد، اعلام کرده که می‌خواهد به زودی شاسی بلندی لوکس و اسپرت با نام "Stelvio" رونمایی کند که در کشور ایتالیا با نام "Tipo 949" شناخته خواهد شد.
این خودرو براساس شواهد موجود، در قسمت جلو با چهره‌ای کاملاً شبیه به آلفارومئو جولیا توسعه پیدا کرده است و باتوجه به تصاویر گرافیکی آماده شده از این خودرو (از روی تصاویر جاسوسی توسعه پیدا کرده است)، می‌توان همان جلوپنجره، ورودی‌های هوا و همچنین همان چراغ‌هایی را مشاهده کرد که پیش‌تر در سدان آلفارومئو جولیا شاهد آن بوده‌ایم.

شاسی بلند آلفارومئو به زودی معرفی می شود

از بخش قدرتی هم تاکنون اطلاعاتی ارائه نشده و این موضوع طبیعی است، ولی با توجه به گفته منابع خبری، این ماشین شاسی بلند لوکس از همان پیشرانه‌هایی آلفارومئو جولیا در کنار چند پیشرانه جدید استفاده خواهد کرد که به گفته آنان شامل پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر، پیشرانه‌ای 2.2 لیتری تنفس طبیعی، پیشرانه‌ای 2.9 لیتری توربودیزل و در آخر هم شامل موتور 2.9 لیتری شش سیلندر توربودوقلو (ساخته شده توسط فراری برای سدان جولیا) می‌شود که احتمال استفاده از آن‌ها بر روی شاسی بلند Stelvio داده شده است.
در کنار این ماشین، وعده تولید ماشین‌های دیگری هم داده شده است که در این میان به شاسی بلند بزرگ‌تر Tipo 962، سدان سایز متوسط Tipo 941 و در آخر خودرویی اسپرت کروکی با نام Tipo 941 اشاره شده که قرار است تا سال 2020 میلادی رونمایی شوند. نام‌های ذکر شده هم برای داخل ایتالیا هستند و هنوز نامی بین المللی برای آنان انتخاب نشده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/21
واقعا خاص به معنای واقعی