موضوعات داغ

پیش فروش خودرو جدید GAC با پیش پرداخت 600 هزار تومانی در چین

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در تاریخ 10 آوریل، خودروی جی ای سی ترامپچی GS4 MAX آماده پیش‌فروش شد و مشتریان در چی می‌توانند با پرداخت تنها 66 یوان، آن را پیش‌خرید کنند. این خودرو جدید در رده قیمتی 100 هزار یوان جای می‌گیرد و در 2 مدل عرضه خواهد شد.

از نظر ظاهری، این خودرو جدید ظاهری جوان‌پسند دارد و حتی طرحی شبیه به تویوتا نیز دارد. جلوپنجره ماتریسی بزرگ با چراغ‌های جلوی LED "چشم روشن" ترکیب شده است. دستگیره‌های درب مخفی در کنار خودرو با خطوط تیز به کار رفته‌اند. چراغ‌های عقب عبوری در پشت خودرو از طراحی نوار نوری دو لایه بهره می‌برند و یک اسپویلر عقب توخالی دارند. از نظر ابعاد بدنه، طول، عرض و ارتفاع این خودروی جدید به ترتیب 468519011690 میلی‌متر است و فاصله محوری آن 2750 میلی‌متر می‌باشد.

داخل کابین، جی ای سی ترامپچی GS4 MAX

در داخل کابین، جی ای سی ترامپچی GS4 MAX جدید از یک صفحه کنترل مرکزی 14.6 اینچی با نمایشگر LCD و 8 کیسه هوا به صورت استاندارد بهره می‌برد. این خودرو مجهز به سیستم ترامپچی ADiGO PILOT خواهد بود که قابلیت‌هایی مانند کروز کنترل تطبیقی، کنترل هوشمند نور بالا و پایین و غیره را ارائه می‌کند. جی ای سی ترامپچی GS4 MAX در رنگ‌های داخلی قهوه‌ای شیری صبحگاهی و گردوی زرشکی قرمز عرضه می‌شود.

جی ای سی ترامپچی GS4 MAX

از نظر پیشرانه، جی ای سی ترامپچی GS4 MAX جدید مجهز به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت 130 کیلووات و گشتاور اوج 270 نیوتن‌متر خواهد بود. گیربکس آن یک جعبه دنده دوکلاچه خشک 7 سرعته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/1/23

طراحی جلوش کپی از‌ اینفینیتی هست