موضوعات داغ

چری تیگو جدید در نمایشگاه خودرو پکن 2024 رونمایی می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرو پکن 2024، شرکت چری آماده معرفی چشمگیرترین و آخرین نسل از خانواده محبوب تیگو است. این مدل پرچمدار که نقطه اوج تکامل و توسعه خانواده تیگو محسوب می‌شود، انتظار می‌رود استانداردهای جدیدی را برای شاسی‌بلندهای شهری در سطح جهانی تعریف کند.

مدل جدید تیگو، مجهز به قابلیت‌های فراگیر QPower است که پشتوانه قدرتمندی برای این خودرو محسوب می‌شود. فناوری QPower اخیرا توسط چری معرفی شده و به این شرکت امکان می‌دهد تا در حوزه‌های انرژی‌های نوین و هوشمندسازی خودروها، پیشگام باشد.

هدف اصلی از طراحی و تولید این مدل جدید، بازتعریف آنچه یک خودروی شاخص می‌تواند با ارائه فناوری‌های پیشرفته در دسترس مصرف‌کنندگان در سراسر جهان قرار دهد. به عبارت دیگر، چری قصد دارد با این محصول، مرزهای جدیدی را برای صنعت خودروسازی ترسیم کند.

در تاریخ 25 آوریل، همزمان با آغاز نمایشگاه خودرو پکن، چری حضوری چشمگیر خواهد داشت و مدل پرچمدار خانواده تیگو در این رویداد به‌نمایش گذاشته خواهد شد. این مدل، نقطه عطف کلیدی برای نمایش چشم‌انداز و استراتژی بلندمدت چری در مورد برند تیگو خواهد بود.

مشخصه برجسته این مدل جدید، بهره‌مندی از فناوری PHEV Qpower است که قدرت قابل توجهی را در اختیار آن قرار می‌دهد. چری توانسته است در این محصول، خواسته‌ها و انتظارات مصرف‌کنندگان جهانی را با فناوری‌های پیشرفته تلفیق کند. در واقع، این مدل استاندارد جدیدی را برای خانواده تیگو ایجاد می‌کند و بر مسیر آینده شاسی‌بلندهای شهری در سراسر جهان تاثیرگذار خواهد بود.

گروه چری، مادر شرکت چری خودرو، در سال 1997 تاسیس شد و چری خودرو یکی از نخستین برندهای خودروسازی چینی محسوب می‌شود. این گروه بیش از 13 میلیون مشتری در سطح جهان دارد و موفق شده 3.35 میلیون مشتری را در کشورهای غیر از چین جذب کند. حضور تجاری چری در بیش از 80 کشور و منطقه در سراسر جهان گسترش یافته است. این شرکت به‌مدت 21 سال پیاپی لقب بزرگترین صادرکننده خودروهای سواری چین را از آن خود کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد