موضوعات داغ

برادر کوچک ام جی GS در راه است

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی ام جی که دو سه سالی می‌شود با رونمایی از ام جی GS و عرضه آن در بازارهای جهانی، خود را به بازار داغ کراس اوورها ملحق کرده است، سعی دارد در کنار MG GS یک خودروی کراس اوور دیگر را هم به جمع محصولاتش اضافه کند تا در این بازار داغ دو سه سال اخیر سهم بیشتری بدست بیاورد.
خودروی جدید MG که به تازگی توسط عکاسان جاسوسی در رشته کوه‌های آلپ شکار شده است، قرار شده با نام ZS و با جثه‌ای کوچک‌تر از GS، در نقش یک مکمل برای MG GS در بازار خودروهای کراس اوور CUV فعالیت کند.
به دلیل اینکه MG ZS در طراحی ظاهری تفاوت‌های تقریبا زیادی با برادرانش دارد. در نگاه اول شاید کمتر کسی به این فکر باشد که خودروی پنهان شده در پوشش استتار متعلق به کمپانی خودروسازی MG است، ولی این اواخر با سیاست‌هایی که طراحان و کمپانی MG در پیش گرفته است، بجای جلوپنجره‌ای کوچک سنتی، شاهد یک جلوپنجره تقریبا بزرگ ذوزنقه‌ای شکل رو به پایین هستیم که جذابیت چهره را در پشت همین نقاب استتار به نمایش گذاشته، ولی تاحدودی آن را به خودروی مزدا CX-3 شبیه کرده است. طراحی عقب خودرو هم مضاف بر چهره جلو، شباهت چندانی به محصولات فعلی ندارد و می‌تواند گمراه کننده خوبی باشد.
مشخصات محدوده قدرتی ZS هم مخفی باقیمانده است، ولی باتوجه به شایعاتی که پیرامون این موضوع در رسانه‌های خودرویی گفته شده است، می‌توان انتظار پیشرانه‌ای مشترک با MG GS، یعنی موتوری 1.5 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر را داشت که می‌تواند قدرتی 164 اسب بخاری تولید کند، ولی قطعا ام جی برای خودرویی با جثه کوچک‌تر، اجازه تولید قدرتی برابر با GS را نخواهد داد، از این رو باید قدرت کمتری را هم پیش بینی کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/20
از نمای پشت شبیه به برخی محصولات مزدا شده ... چراغ های جلو و جلوپنجره اش هم شبیه به برخی از محصولات کیا شده ( اتصال مستقیم جلوپنجره به چراغ های جلو )
مشخصه که کاپوت عضلانی داره و امیدوارم محصول نهایی خوب از کار در بیاد و با قیمتی رقابتی وارد کشور بشه
1395/6/20
خوشبختانه کمپانی ام جی داره به روزهای خوب اش برمیگرده.امیدوارم مدیران ام جی پروژه تولید رودستر رو هرچه زودتر عملیاتی کنن تا طبقه متوسط بتونه مثل دهه هفتاد و هشتاد از رودسترهای اسپرت ام جی بهره مند بشه