موضوعات داغ

در حال پرواز، لندروور خود را کنترل کنید! + فیلم

عکس مطلب اول
پیش بینی می‌شد که نسل پنجم از لندروور دیسکاوری قایقی از فن آوری‌های جدید و پیشرفته باشد. حال کمپانی لندروور با انتشار یک ویدیو تبلیغاتی، گوشه‌ای از فن آوری‌های جدید نسل پنجم لندروور دیسکاوری را نشان داده است.
اساساً در محصولات لندروور، صندلی‌های ردیف دوم و سوم سرنشینان به موتورهای الکتریکی مجهز شده‌اند که علاوه بر حالت دلخواه سرنشینان، می‌توان تنها با فشردن یک دکمه بر روی داشبورد، آن‌ها را بدون پیاده شدن از خودرو به طور کامل جمع کرد و یا به حالت استانداردشان باز گرداند. حال کمپانی خودروسازی لندروور با استفاده از این موتورهای الکتریکی، اپلیکیشنی تحت عنوان InControl برای موبایل‌های هوشمند طراحی کرده که از راه دور هم می‌توان نسبت به خواباندن صندلی‌های ردیف دوم و سوم یا برگرداندن آنان به حالت اولیه اقدام کرد.

فناوری های جدید محصولات لندروور

طوری که در ویدیو تبلیغاتی لندروور آمده است، می‌توان صندلی‌های ماشین را از راه بسیار دور، حتی در آسمان هم کنترل کرد تا وقتی به خودرو می‌رسید همه چیز برای استارت و حرکت دادن ماشین مهیا شده باشد.
مدیر تبلیغات لندروور در مورد این ویدیو عنوان کرد: شاید کمتر کسی پیدا شود که به هنگام پریدن از هواپیما از این سیستم استفاده کند، ولی قطعا این سیستم می‌تواند کمک بسیار فراوانی برای مخاطبانش باشد تا در وقت خود صرفه جویی کنند. کلید‌های این اپلیکیشن هم تا حد امکان بزرگ طراحی شده‌اند تا بتوان راحت‌تر و سریع‌تر از آنان استفاده کرد.
در آخر هم لندروور اعلام کرد که در 28 سپتامبر سال جاری، به طور رسمی از نسل پنجم لندروور دیسکاوری رونمایی خواهد کرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/21
خسته نباشي دلاور. واقعا اين هند چه ماشينايي كه توليد نميكنه.
1395/9/15
از اسمت معلومه که اصلا اسم انگلیسم نشنیدی اقای گلابی اها هواسم نبود گیلاس😃
1395/6/21
اونا به كجاها فكر ميكنن بعد تو اين مملكت موتور گيربكس دفرانسيل هم جزو اپشن حساب ميشه