موضوعات داغ

اولین تیزر رسمی از نسل جدید بی ام و سری 5 + فیلم

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی BMW برای معرفی سری 5 سدان 2017 در نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 که از ماه آینده برگزار می‌شود، اولین تیزر رسمی خود را در قالب یک ویدیو منتشر کرد.
همانطور که از نامش پیداست، این ویدیو به عنوان یک زمینه ساز برای معرفی بی.ام.و سری 5 سدان 2017 منتشر شده است و بیشتر از خود ماشین، در داخل ویدیو شاهد چیزهای حاشیه‌ای هستیم و در لابه لای آن، به صورت خیلی تاریک چند نمایی از ماشین را نشان می‌دهد. تنها چیزی که می‌توان از این ویدیو فهمید، استفاده از چراغ‌های ترمز آخرین نسل از سری 7 در این ماشین است که باید منتظر ماند و دید که آیا با طراحی سری 5 هماهنگی دارد یا خیر.
عکس‌های اخیر جاسوسی را هم اگر دیده باشد، به جای یک انقلاب، احتمالا شاهد یک سبک جدید از BMW سری 5 باشیم که در قسمت جلویی خود تا حدودی به سری 7 شبیه شده است، هرچند باید به این نکته توجه داشت که سری 5 جدید از پلتفرم CLAR مشترک با سری 7 استفاده کرده که در آن عناصر فیبرکربنی برای سبک‌تر کردن وزن خودرو به کار گرفته شده است.
به عنوان نتیجه در صورت وجود عناصر فیبرکربنی، باوجود بزرگ‌تر شدن ابعاد داخلی برای حمایت بیشتر از سرنشینان، همچون سری 7 می‌توان منتظر کاهش وزنی حدودا 100 کیلوگرمی به نسبت مدل‌های پیشین برای سری 5 باشیم.
در آخر هم باید گفت که این ماشین ماه آینده در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی پاریس رونمایی خواهد شد، ولی انتظار می‌رود که تا اواخر سال جاری و یا نهایتا اوایل سال 2017 میلادی، شاهد حضور این برند شیک پوش در بازارهای جهانی باشیم.
در ادامه می‌توانید فیلم آماده شده توسط گروه خودروبانک را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد