موضوعات داغ

نیسان روگ با چهره‌ای جدید و قلبی هیبریدی آمد

عکس مطلب اول
شاسی بلند نیسان روگ به بهانه فیس لیفت شدن، هم چهره خود را تغییر داد و هم به فن آوری و سیستم‌های محرک جدید از جمله هیبریدی مجهز شد تا سال 2017 میلادی را تبدیل به شروعی تازه برای خود کند.
عمده بروزرسانی‌های مهم نیسان روگ علاوه بر تغییرات و پیشرفت‌های بسیار خوبی که در ظاهر این ماشین ایجاد شده است، بیشتر به فن آوری‌های ایمنی و همچنین ارائه یک سیستم محرک جدید هیبریدی برمی‌گردد. در این راستا، نیسان روگ فیس لیفت در کنار پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی، از یک موتور الکتریکی هم کمک می‌گیرد که در مجموع نیروی رانشی این ماشین را به 176 اسب بخار رسانده است.

نیسان روگ جدید


مقدار مصرف سوخت این سیستم برای نیسان روگ، برای مسیرهای شهری 7.1 لیتر، برای بزرگراه 6.7 لیتر و همچنین به صورت ترکیبی 6.9 لیتر عنوان شده است که برای یک خودروی شاسی بلند همچون نیسان روگ مقرون به صرفه است. علاوه بر سیستم روشن و خاموش کردن خودکار موتور در جهت کاهش مصرف سوخت، پیشرانه مذکور به سیستم احیای نیروی باتری‌ها از طریق ترمز هم مجهز شده است.
در کنار سیستم محرک هیبریدی، پیشرانه‌ای استاندارد 2.5 لیتری چهار سیلندر هم در نظر گرفته شده که می‌تواند قدرتی 170 اسب بخاری و گشتاوری 237.3 نیوتن متری تولید کند. این خودروساز فعلا برای مدل هیبریدی قیمتی تعیین نکرده است، ولی گفته که این ماشین را در 3 مدل SV، SL و مدل S ارائه خواهد کرد که دارای 5 صندلی برای سرنشینان است.
باتوجه به اینکه سال گذشته تجهیزات جدید و پیشرفته‌ای برای نیسان روگ ارائه شد، حالا در مدل فیس لیفت هم تکنولوژی‌های جدیدی برای ایمنی نیسان روگ آماده شده که شامل کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار خروج از جاده و پیشگیری خودکار، سیستم ترمز اضطراری، سیستم تشخیص عابر پیاده، هشدار نقاط کور و در نهایت سیستم هشدار تراکم ترافیک در عقب می‌شوند.

نیسان روگ جدید

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/22
خداییش آدم نیسان رو با طراحی زیباش می بینه حال می کنه،طراحی تویوتا رو هم می بینی دوست داری طراحش رو بندازی تو چرخ گوشت