موضوعات داغ

هاوال H3 با سیستم چهارچرخ محرک عرضه شد، یک میلیارد و 721 میلیون تومان در روسیه

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

فروش رسمی هاوال H3 در روسیه از سه هفته پیش آغاز شده است و طی این مدت، روس‌ها استقبال قابل توجهی از این خودرو داشته‌اند. هاوال H3 برگ‌های برنده بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قیمت معقول و سیستم تمام چرخ محرک اشاره کرد. این خودرو با قیمت 2.6 میلیون روبل (یک میلیارد و 721 میلیون تومان) در بازار روسیه فروخته می‌شود. فروش این خودرو در روسیه آن‌قدر زیاد بوده است که نمایندگی‌های هاوال با کمبود مدل H3 مواجه شده‌اند.

البته هاوال H3 علاوه بر نسخه چهارچرخ محرک، در نسخه دیفرانسیل جلو نیز عرضه می‌شود. کاهش تعداد این خودرو باعث شده است تا خرده‌فروشان قیمت بیشتری برای آن طلب کنند. به عنوان مثال هاوال H3 دیفرانسیل جلو با قیمت 2.8 میلیون روبل و هاوال H3 دودیفرانسیل با قیمت 3.1 میلیون روبل به فروش می‌رسد. همچنین نسخه‌های بالارده پرمیوم در روسیه تمام شده‌اند و مشتریان باید منتظر ارسال سری بعدی خودروهای صادراتی هاوال باشند.

هاوال H3

هاوال H3 به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است که حداکثر 143 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. سیستم انتقال قدرت این خودرو نیز از گیربکس هفت سرعته دوکلاچه تشکیل شده است. البته موتور 1.5 لیتری در نسخه‌های تمام چرخ محرک، 177 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

سقف پانوراما، درب صندوق برقی، صندلی برقی راننده به همراه حافظه، دوربین عقب و دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی و دستیارهای رانندگی سطح دوم، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سیستم صوتی JVC با 16 بلندگو و نور بالا اتوماتیک از جمله تجهیزات استاندارد هاوال H3 هستند. در تیپ تمام چرخ محرک، حالات حرکتی استاندارد، اسپرت، اکو (اقتصادی)، برف و شن نیز برای راننده قابل انتخاب هستند.

هاوال H3

در بالاترین تیپ هاوال H3 که پرمیوم نام دارد، تجهیزات بیشتری قرار داده شده‌اند. این تجهیزات شامل روکش چرم، نورپردازی داخلی، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، شش کیسه هوا، دو کلاستر 12.3 اینچی و ارتباطات بی‌سیم هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد