موضوعات داغ

کاتالوگ تویوتا کرولا کراس هیبرید وارداتی منتشر شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در دنیای امروز که حفظ محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است، خودروسازان بزرگ دنیا به سمت تولید خودروهای هیبریدی و الکتریکی گام برداشته‌اند. در این میان، شرکت ژاپنی تویوتا از پیشگامان این حرکت بوده است. شرکت برساوش به عنوان یکی از واردکنندگان خودروهای تویوتا در ایران، اقدام به وارد کردن مدل جدید تویوتا کرولا کراس هیبرید کرده است. این خودرو ترکیبی از پیشرانه بنزینی و الکتریکی است که علاوه بر کارایی مناسب، آلایندگی کمتری نیز دارد.

کرولا کراس هیبرید در کارخانه FAW-Toyota در چین مونتاژ می‌شود و استانداردهای کیفی مشابه با نمونه‌های مونتاژ شده در ژاپن، آمریکا، تایلند و سایر کشورها را دارد. این خودرو مجهز به یک پیشرانه بنزینی 2 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی است که توان خود را از طریق یک گیربکس E-CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

پیشرانه بنزینی کرولا کراس هیبرید قادر به تولید 151 تا 159 اسب بخار قدرت با گشتاور 186 تا 188 نیوتن متر است. در حالی که موتور الکتریکی آن 111 اسب بخار قدرت با گشتاور 206 نیوتن متر را فراهم می‌کند. به صورت ترکیبی و لحظه‌ای، قدرت خروجی این خودرو می‌تواند به 194 اسب بخار برسد. مصرف سوخت بهینه این خودرو تنها 4.56 لیتر در هر 100 کیلومتر است که رقم بسیار مناسبی برای یک خودرو شاسی بلند محسوب می‌شود. حداکثر سرعت کرولا کراس هیبرید 180 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا 100 کیلومتر آن در شرایط ایده‌آل 9.2 ثانیه است.

تویوتا کرولا کراس هیبرید وارداتی

در زمینه امنیتی، این خودرو مجهز به کیسه‌های هوای زانوی راننده، کیسه‌های هوای جانبی جلو، کیسه‌های هوای پرده‌ای و کیسه‌های هوای رو به روی سرنشینان جلو است که نشان از پکیج کامل ایربگ‌ها در این مدل دارد. همچنین امکاناتی چون ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار تابلوخوان، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار در ترافیک، نور بالای اتوماتیک و رانندگی خودکار بین خطوط نیز در آن تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های کرولا کراس هیبرید می‌توان به تریم چرم و پارچه، سانروف، استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک، پاکسازی هوای کابین، کلاستر دیجیتال، نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو و سامانه کنترل پایداری الکتریکی اشاره کرد.

کاتالوگ تویوتا کرولا کراس هیبرید وارداتی

توضیحات عکس

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد