موضوعات داغ

معرفی بی ام و X2 در پاریس + فیلم

عکس مطلب اول
درست همانند مرسدس بنز، شرکت خودروسازی بی ام و نیز جدیدترین شاسی بلند خود را بدون ارائه پیش نمایش و یا معرفی آنلاین، چراغ خاموش به نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 آورد تا در غرفه اختصاصی خود شرکت کنندگان حاضر در نمایشگاه را غافلگیر کند.
بی ام و X2، خودرویی مفهومی در نمایشگاه بین الملی پاریس است که از چندین ماه پیش وعده‌های آمدن آن داده شده بود و حالا سیگنال‌های BMW را برای اضافه کردن برندی جدید در سری شاسی بلند‌های X نشان می‌دهد. بعد از بی ام و X1، X3، X4، X5 و در نهایت X6، حالا نوبت به آن رسیده تا اولین شاسی بلند BMW در پشت نشان X2 عرض اندام کند.
حداقل باتوجه به طراحی ظاهری این شاسی بلند مفهومی، در صورت رسیدن به مرحله تولید میتوان چشم انداز بسیار روشنی را برای آن متصور شد که حتی بازار فروش شاسی بلندهای X4 و X6 را تحت الشعاع خود قرار میدهد. این شاسی بلند علاوه بر اینها، با طراحی اسپرت و جسورانه خود و همچنین تفاوت قیمت نه چندان فاحش که انتظار آن می‌رود، میتواند برای اقشار جوان بسیار توجیه پذیرتر از خرید X1 باشد.

بی ام و X2

در طراحی این شاسی بلند، شرکت سازنده به خوبی با الگوهای طراحی استاندارد در کنار الگوهای طراحی اسپرت بازی کرده است و خیلی استادانه آنان را کنار یکدیگر چیده است. با نگاهی به این شاسی بلند می‌توان چراغ‌های تمام LED پیشرفته، جلوپنجره‌ای کرومی رنگ و همچنین سقف شیشه‌ای "پانوراما" را مشاهده کرد که به خوبی با فاکتورهای طراحی این ماشین جفت و جور شده‌اند.
البته هدف از طراحی این ماشین به نظر می‌رسد تولید یک شاسی بلند کاملا اسپرت باشد، زیرا ورودی‌های هوای طراحی شده بر روی سپر همانند ماشین‌های اسپرت هستند و در زیر آنان بامپرهای تقریبا بزرگ طراحی شده است. در عقب نیز با همین فرضیه، دیفیوزری آلومینیومی به همراه دو خروجی اگزوز اسپرت گردی شکل طراحی شده است.
از بخش فنی X2 هم چندان اطلاعات دقیقی ارائه نشده، ولی BMW در صورت رسیدن به مرحله تولید، وعده سیستم محرکی هیبریدی را داده که متشکل از یک موتور چهار سیلندر توربوشارژر و همچنین سه موتور الکتریکی قدرتمند است که بر روی محورهای جلو و عقب تقسیم شده‌اند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/13
ردپای الگوهای طراحی آسیایی در آن دیده میشه .
1395/7/14
ببخشید دوستان
کسی میدونه سایپا مدل مفهومی تیبا رو کی میده؟
1395/7/13
poshtesh eftezahe.moshkele hamishegie bmw
1395/7/14
عزیزم میشه بگی تا حالا ماشین بالاتر از پراید سوار شدی که حالا میای از طراحی بی ام و ایراد میگیری ؟!!!!
1395/7/14
اين كه " كپي برابر اصل " - آلفارمئو - جوليتاست !
هم خطوط مورب روي بدنه و هم فِيسِ ماشين از پشت .
_چيلمان !!! _
1395/7/14
دستگيره هاي درش كجاست ؟!!!