موضوعات داغ

خلاقیت ماشینی مایکروسافت در طراحی سری جدید X BOX

عکس مطلب اول
مایکروسافت برای عرضه کنسول‌های ایکس باکس وان در کشورهای آلمان، فرانسه و استرالیا، از سه طرح ماشین استفاده کرده است که به طور محدود تنها در همین سه کشور عرضه می‌شود.
پیرو عرضه سومین قسمت از سری بازی‌های "فورزا هوریزون" به بازارهای جهانی از تاریخ 27 سپتامبر سال جاری، تقاضا برای خرید کنسول‌های ایکس باکس وان هم به شدت افزایش یافته است، حال مایکروسافت برای دوست داران بازی‌های اتومبیل رانی و گیمرهای خودروباز، دستگاهی متناسب با روحیتشان طراحی کرده است که از چند روز گذشته (از 2 اکتبر) در بازارهای فرانسه، آلمان و استرالیا عرضه شده است.
طرحی که مایکروسافت برای کنسول ایکس باکس وان در نظر گرفته است، برگرفته از سه مدل خودروی لامبورگینی سنتناریو، آئودی R8 V10 و در نهایت مدل‌های قدیمی فورد موستانگ است که طرح آنان بر روی بدنه کنسول‌های بازی نقش بسته و دسته‌های بازی را هم در بر گرفته است. البته در این میان طرح لامبورگینی سنتناریو ساده‌تر از دو طرح دیگر آئودی R8 و فورد موستانگ است.
در ادامه صحبت‌های مایکروسافت آمده است که هر یک از طرح‌های مذکور برای بازار یکی از سه کشور مذکور آماده شده‌اند، بر این اساس کنسول بازی ایکس باکس وان با طراحی لامبورگینی سنتناریو تنها در بازار استرالیا، کنسول بازی ایکس باکس وان با طراحی آئودی R8 V10 تنها در بازار آلمان و در نهایت ایکس باکس وان با طرح فورد موستانگ هم تنها در بازار فرانسه به فروش می‌رسد تا علاقه‌مندان به بازی‌های اتومبیل رانی از ظاهر کنسولشان هم لذت ببرند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد