موضوعات داغ

معرفی دو مدل کاملا جدید توسط جیلی

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی جیلی چین به طور رسمی اعلام کرد قصد دارد در تاریخ 20 اکتبر سال جاری، از دو برند تجاری کاملا جدید با نام‌های "Lynk" و "Co" رونمایی کند که مراحل طراحی و توسعه آن با کمک ولوو سوئد انجام شده و در آن جدیدترین فن آوری‌های صنعت خودروسازی به کار گرفته شده‌اند.
گروه ولوو در سال ۱۹۹۹ اقدام به فروش بخش خودروهای سبک خود تحت نام "ولوو کارز" به ارزش ۶٫۴۵ میلیارد دلار، به شرکت آمریکایی فورد نمود و شرکت خودروسازی فورد هم در سال ۲۰۱۰ میلادی ولوو کارز را با قیمت ۱٫۸ میلیارد دلار به شرکت چینی جیلی واگذار کرد تا حالا شرکت خودروسازی جیلی برای ساخت دو برند کاملا جدید خود، از کمپانی سوئدی ولوو دانش و فن آوری کسب کند.
جهت اطلاع باید گفت که جیلی به غیر از مشخص کردن نام، هیچگونه صحبتی در رابطه با دو برند تجاری کاملا جدید خود نکرده است، اما در عوض گفته که برای طراحی این دو ماشین به فاکتورهای مهمی همچون زیبایی در چهره، استفاده از آخرین فن آوری‌های ایمنی، عملکردی مطلوب و در آخر هم به کاهش چشمگیر گازهای آلاینده CO2 توجه شده است.
با این اوصاف، از دو برندی که قرار است توسط جیلی معرفی شود، احتمالا یکی از آنان هیبریدی و دیگری هم کاملا الکتریکی خواهد بود، چون سیاست جیلی برمبنای رقابت با محصولات تسلا، فارادی فیوچر و دیترویت الکتریک پایه ریزی شده است که احتمالات ذکر شده را تقویت می‌کند.
پس از معرفی رسمی این دو محصول جیلی در تاریخ 20 اکتبر، جزییات آن در مقاله‌ای جداگانه در اختیار شما خوانندگان قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد