موضوعات داغ

تویوتا کرولا طعمه سگ‌های ولگرد + فیلم

عکس مطلب اول
خنده دار است که شب ماشینتان را درون کوچه یا خیابان پارک کنید و وقتی که صبح می‌خواهید به سرکار بروید و یا از خانه بزنید بیرون، ببینید که ماشینتان درب و داغون شده و انگار خودرویی با آن تصادف کرده و از صحنه فرار کرده است، البته این صحنه برای صاحب ماشین بیشتر گریه آور است تا خنده دار که در ابتدا گفتیم.
خب، در این جور مواقع اگر دوربینی نظارتی در کوچه یا خیابان نصب شده باشد، به سراغ آن می‌روید تا علت این اتفاق را جویا شده و به دنبال کسی بگردید که با خودرویتان برخورد کرده و با سرعت از مهلکه فرار کرده است تا پرداخت خسارت به گردنش نیافتد.
چنین اتفاقی اخیرا در استان سقاریه، در شاهراه میان آنکارا و استانبول ترکیه اتفاق افتاده است که در آن یک دستگاه تویوتا کرولا شب کنار خیابان پارک می‌شود، ولی وقتی صاحب ماشین صبح به سراغ آن می‌رود، می‌بیند که ماشین کاملا داغون شده و سپر آن کامل از جای درآمده است. برای جویا شدن علت این حادثه، صاحب ماشین به سراغ دوربین‌های نظارتی می‌رود که با صحنه‌ای عجیبو غریب مواجه می‌شود.
در بازنگری فیلم ضبط شده، صاحب ماشین به جای پیدا کردن خودروی متخلف، چندین سگ ولگرد را می‌بیند که به جان ماشینش می‌افتند و آن را داغون می‌کنند. در این حادثه سگ‌های ولگرد سعی می‌کنند لاستیک ماشین را پاره کنند، ولی وقتی زورشان به لاستیک نمی‌رسد به سراغ قاب چراغ و مجموعه سپر می‌روند و آن‌ها را به طور کامل از جای می‌کنند تا در انتها خسارتی تقریبا 1600 دلاری بر روی دست صاحب ماشین بگذارند.
طبق تحلیل‌های وبسایت منبع، دلیل این عمل سگ‌های ولگرد هم این بوده که در شب دمای منطقه سقاریه به 6 درجه سانتی گراد رسیده است و یک گربه برای گرم کردن خود به داخل شاسی ماشین و کنار موتور پناه برده تا گرم شود، حال از آنجایی که سگ‌های ولگرد همیشه گرسنه هستند به دنبال این گربه تمام موانع سر راه خود که مجموعه سپر و چراغ باشد را نابود می‌کنند تا دستشان به گربه بیچاره برسد.
در ادامه می‌توانید فیلمی کوتاه از این اتفاق را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/1
خخخخ جالب بود. صاحبش چه بد شانس بوده
1395/8/2
نمیدونستم سگ اینقدر قوی هست که سپر رو از جاش بکنه! قدرت خدا...
1395/8/2
توی اخبار ترکیه دلیل این رو بویی که از سپر میاد توضیح دادن و گفتن سپر ماشینها از مواد بازیافتی هست که گاهی بویی میده که توسط انسان حس نمیشه اما حیوانات حس می کنن.
1395/8/4
به نظرم دنبال چیزی تو موتور میگردن،شاید یه گربه رفته توی موتور ماشین!!