موضوعات داغ

سدان اسپرت جیلی، دومین محصول با نام Lynk&Co

عکس مطلب اول
اوایل این ماه بود که جیلی اقدام به انتشار پیش نمایشی تصویری نامفهوم از برند کاملا جدید خود یعنی Lynk&Co کرده بود که در آن تنها قسمتی از جلوپنجره محصول به نمایش گذاشته شده بود. در متن خبر آمده بود که جیلی قصد دارد با توسعه این محصول به رقابت با محصولات سدان تسلا بپردازد که سریعا ذهن مخاطب را درگیر خودرویی سدان اسپرت الکتریکی می‌کرد، ولی با انتشار پیش نمایش دوم تمام معادلات بهم خورد و دیدیم که شرکت جیلی قصد دارد از خودرویی کراس اوور پرده برداری کند. تا اینکه روز موعود فرا رسیدن و این کمپانی خودروسازی از محصول جدیدش رونمایی کرد.
با معرفی کراس اوور Lynk&Co 01 همه فکر می‌کردند که محصول جنجالی جیلی همین شاسی بلند است، در حالی که همزمان با معرفی این خودروی کراس اوور یک سدان کانسپت اسپرت هم رونمایی شد که دقیقا نام Lynk&Co ولی پسوند "اسپرت" دارد و از یک طراحی کاملا اسپرت و جنگنده چه در داخل کابین و چه در بیرون کابین سود می‌برد.
خودروی سدان اسپرت جیلی با نام "Lynk&Co" معرفی شده است که به نظر می‌رسد این نام تبدیل به برندی تقریبا مستقل برای این شرکت خودروسازی شده باشد. به زبانی ساده‌تر، همانند کمپانی خودروسازی هیوندای که اخیرا برند جنسیس را ارتقا داده و قصد دارد در پشت نام آن به عنوان برندی مستقل چندین خودروی سدان لوکس، شاسی بلند و اسپرت معرفی کند. حال نام Lynk&Co هم به نظر می‌رسد در زیر چتر جیلی قصد دارد تقریبا مستقل عمل کند، چون همزمان یک خودروی اسپرت سدان با نام Lynk & Co اسپرت و همچنین خودرویی کراس اوور با همین نام، ولی با کد 01 معرفی شده است که لوگویی کاملا متفاوت (در مقایسه با لوگوی جیلی) بر پیشانی آنان حک شده و ما هم در این مقاله به بررسی کانسپت سدان اسپرت آن پرداخته‌ایم. در ادامه نیز گفته شده دو مدل خودروی دیگر با کدهای 02 و 03 در آینده معرفی خواهند شد که فعلا چیز در مورد آنان گفته نشده است.
باوجود معرفی رسمی، هیچگونه اطلاعاتی فنی از این محصول ارائه نشده، ولی همانند کراس اوور Lynk&Co که بر روی پلتفرم ولوو XC40 سوار شده است، این خودروی سدان هم بر مبنای پلتفرم ولوو V40 طراحی و توسعه پیدا کرده که یقینا جدیدترین سیستم‌ها و تجهیزات صنعت خودروسازی در آن گنجانده شده است. سیستم رانشی این محصول هم برای رقابت با محصولات تسلا، قاعدتا باید سیستم محرکی کاملا الکتریکی باشد که فعلا اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/1
داریم همش عقب میریم ولی باز بعضیا میان چین رو مسخره میکنن
1395/8/2
میتونید بازم L90 و حس کنید خودرو کاملا فرانسوی سوارید و مثل انسان های عقب افتاده ماشین های چینی رو مسخره کنید . ولی دریغ...............