موضوعات داغ

فراخوان هیوندای برای 62 هزار سوناتا

عکس مطلب اول
هیوندای موتور آمریکا برای تقریبا 62 هزار و 811 دستگاه خودروی سواری "سوناتا" فراخوان بازبینی از سانروف پانوراما صادر کرد.
براساس اطلاعیه رسمی هیوندای موتور آمریکا تمامی 62 هزار و 811 دستگاه خودروی هیوندای سوناتا، مدل‌های 2015 الی 2016 هستند که تمامی آنان باید به نمایندگی‌های این کمپانی مراجعه کرده و نسبت به رفع مشکل سانروف خود اقدام کنند.
این مشکل همانطور که گفتیم مربوط به سانروف پانوراما می‌شود که در حین حرکت ممکن است از جا کنده شده و به داخل خیابان بافتد و یا در شرایط خیلی خاص ممکن است با خودروی پشت سری برخورد کرده و صدماتی را برجای بگذارد. این اتفاق بین ماه‌های مارس و سپتامبر طی چندین گزارش به نمایندگی‌های هیوندای موتور اعلام شده است تا در نهایت این کمپانی خودروسازی در بازار آمریکا مجبور به صدور فراخوان شود. علت این حادثه هم بادگیری عنوان شده که برای کاهش سر و صدا بر روی سانروف این ماشین طراحی شده است که با برطرف کردن یک مشکل، مشکلی بزرگ‌تر بوجود آورده است.
باتوجه به جدول زمانی ارائه شده به سازمان ایمنی ایالات متحده آمریکا، تاریخ شروع فراخوان عمومی و رسیدگی به نواقص مطرح شده از 29 سپتامبر سال جاری آغاز شده است که تمامی آن شامل گارانتی شده و هیچگونه هزینه‌ای اضافی برای صاحبان محصولاتش نخواهد داشت.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/3
از هیوندا بعیده که ماشیناش مشکل سانروف اونم در مدل 2016 داشته باشه!!!!!
1395/8/4
مگه هیوندای کیه ؟چیه؟ که ازش بعید باشه
انقد این هیوندای رو بزرگ نکنین
1395/8/3
هفته ای نیست که هیوندای فراخوان نده.ماشین کره ای همینه دیگه.فقط ظاهرش را درست کردن.یه مشت ساده هم میرن میخرن فکر میکنن بنز سوارن.داخل خیابان ها کاملا مشخصه خریدها فقط از روی چشم وهم چشمی ونااگاهیه وگرنه با همین پول ها میتونستن تویوتا ورنو ومیتسوبیشی سوار بشن
1395/8/4
خخخ..عزیزم شما چرا غصه بقیه رو میخوری..دو صفحه قبل رو بخون.. شانزدهمین قربانی رو تویوتا گرفت بخاطر نقص فنی...میتسوبیشی آتیش گرفت..نمیدونم چرا بعضی ژاپنی بازا همچینن...یا عاشقی کورشون کرده یا نمیخوان بعضی چیزارو قبول کنن....بعد از خداشونم هست ک یه مجله ای از کره ای بد بگه و بریزن و شادی کنن..خخ.... جالب اینه ک از کره ای تعریف و تمجید هم کنن باز این ژاپنی بازا میریزن و جنجال ب پا میکنن........با کیا شدیم 70-80 میلیون.....البته قصد جسارت ندارما..اما خیلیاشون حتی ماشین هم ندارن..چ برسه کره ای یا ژاپنی
1395/8/4
عجب!!! یعنی تویوتا هوندا بنز میستوبیشی وووو فراخوان نمیدن؟؟؟؟؟
1395/8/4
رنو گاری رو کنار هیوندای و تویوتا قرار نده و به فکر پول پرداخت قسطتت باشه بابت پرایدی که قسطی خریدی
1395/8/4
سلام سعید جان من طرفدار ماشین کره ای نیستم اما وقتی یک شرکتی فراخوان میده یعنی شرکت معتبری هست و دلیل اشغال بودنش نیست مگه شرکت BMW فراخوان نمیده مگه تویوتا واسه گرمکن صندلی و ایربگ و ماشین های هیبریدی فراخوان نداد و ... درکل باید بگم ماشین های کره ای دارن میشن هم رده تویوتا وخیلی بهتر از ماشین های چینی و ساخت داخل هستند لطفا منطقی فکر کنید ممنون از سعیدجان و تمام کسانی که نظرات خودشون را ارسال میکنن
1395/8/4
این مشکل همانطور که گفتیم مربوط به سانروف پانوراما می‌شود که در حین حرکت ممکن است از جا کنده شده و به داخل خیابان بافتد و یا در شرایط خیلی خاص ممکن است با خودروی پشت سری برخورد کرده و صدماتی را برجای بگذارد.
ماشالله به اين طراحي!!
حالا هي بگين توليد داخل بده، فراخوانهاي كره اي و چيني رو جمع كني ماشينو عوض كني بهتره
1395/8/4
ماشین های قلابی کره ای .. بدون پشتوانه فنی و طراحی مهندسی و اصیل و فقط تمرکز بر طراحی عوام فریبانه..
وقتی یک طراح بشه سر مهندس مرکز طراحی ، دیگه بیشتر از این هم نمیشه انتظار داشت..!
1395/8/4
شما برو یه فکری به حاله اربگ ماشین های ژاپنی بکن(اربگ تاکاتا!!!!!!!!!) بخصوص در تویوتا و لکسوس!!یا نه یه فکری به حاله دیزل گیت میتسوبیشی بکن! یا نه اصلا کامنت مضحک نذاری بهتره!خخخخخخخخ
1395/8/10
ایربگ تاکاتا خودت داری میگی ربطی به خودرو ساز نداره.همه تو دنیا ازش استفاده کردن.تودنیا فقط چند تا شرکتن که ایربگ تولید میکنن شرکتای بزرگ هم مجبورن بخرن.ایربگ هاهم ماله تولیدات چند سال قبل خودوسازا بوده که ترکده وشرایط اب و هوایی ورطوبت روش تاثیر داره.از این به بعد تو جاده ها تصادف این مدلی هیوندا ها هم اضافه شد تو اتوبان دارن میرن سانروف کیا هیوندای میاد تو صورتشون کل خونواده میرن اون دنیا.شما ببین کیا هیوندای واسه چه چیزایی مجبور میشن فراخوان بدن اون از اوپتیما گفته هرجا هستین دستی رو بکشین فرار کنند محور جلوش میشکنه میفهمی مححححححور از بیکیفیتی که خودش میگه وغیر استاندارد بودن.سواری و جلو بندیشون افتضاحه کیا هیوندای وسواریشون وقتی که رنو متسوبیشی هوندا تویوتا وبقیه خودرو های معتبر ودرجه یک رو سوار بشید میبینید.
1396/3/21
رنو چه ربطی به کره و ژاپن داره وسط دعوا نرخ تعیین میکنی تمام کمپانی های معتبر فراخوان میدند