موضوعات داغ

کامیون خودران "اتو" اولین محموله را تحویل داد + فیلم

عکس مطلب اول
رویای ماشین‌های خودران چیزیست که بشر سال‌ها بدنبال آن بوده و در فیلم‌های سینمایی هالیوودی هم بارها شاهد آن بوده‌ایم که در اشکال و شیوه‌های مختلف، یک هدف واحد را دنبال می‌کنند و آن هم حرکت وسایل نقلیه بدون راننده انسانی است. پیرو این موضوع، در این چند سال اخیر شاهد فعالیت‌های مفید شرکت‌های خودروسازی همچون مرسدس بنز هستیم که تاکنون چندین محصول خودران در ابعاد و اندازه‌های مختلف معرفی کرده است.

کامیون خودران اتو


ایده ماشین‌های خودران برای حمل و نقل پیوسته و بدون دردسر، بخصوص برای نسل‌های آینده که قطعا یک نسل تنبل و آماده خور هستند بسیار کارآمد و مفید خواهد بود، ولی هدف اصلی از ماشین‌های خودران بیشتر از اینکه برای جابجایی مردم باشد، می‌تواند در امر تسریع مبادلات تجاری مسمرثمر واقع شود. در این مقاله نمی‌خواهیم درمورد محصولات مرسدس بنز صحبت کنیم و یا خبری از یک ماشین خودران جدید از سوی مرسدس بنز بدهیم، بلکه می‌خواهیم شما را با کامیونی آشنا کنیم که به تازگی اولین محموله خود را صحیح و سلامت در حالت خودران تحویل داده است.

کامیون خودران اتو


تاکنون شرکت‌های مختلفی از جمله مرسدس بنز کامیون‌های خودران معرفی کرده‌اند، اما با این حال شرکت سازنده تجهیزات ارتباطی و مدیریتی "OTTO" هم تصمیم به ساخت یک کامیون خودران کرده است، ولی کامیونی که واقعا کار کند و بتواند بدون دخالت راننده، گلیم خود را از آب بیرون بکشد که در این مورد شرکت "اتو" موفق عمل کرده است.
برای اجرای این پروژه، شرکت اتو به سراغ کارکنان سابق تسلا، اپل و گوگل که در زمینه ماشین‌های خودران تجربه دارند، رفته است و دانش آنان را بر سر یک دستگاه ولوو سری N پیاده کرده که در تست‌های اولیه سربلند بیرون آمده است، حال وقت آن رسیده تا کامیون خودران "اتو" برای اثبات ادعاهای خود محموله واقعی دریافت کند و به مقصد برساند، به همین منظور کارخانه تولید کننده نوشابه "بادویزر" محموله‌ای به دستان این کامیون خودران می‌سپارد تا به مقصد برساند.
برای درک بهتر این پروژه، می‌توانید شاهکار "اتو" را در قالب یک ویدیو تماشا کنید.


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/10
"بادویزر" کارخانه تولید کننده نوشابه رو خوب اومدی :))
1395/8/11
شت :|