موضوعات داغ

بیست آلفا، بلیت بخت آزمایی رضوانی برای جهانی شدن

عکس مطلب اول
تقریبا 16 روز دیگر تا معرفی رسمی محصول جدید رضوانی باقی مانده است. خودروسازی ایرانی الاصل که در این یکی دو سال اخیر با معرفی خودروی اسپیدستر "بیست Beast" توانست سروصدای زیادی در رسانه‌های خودرویی بپا کند، حال بار دیگر نام این خودروساز به خاطر معرفی خودروی دیگر تا 16 روز آینده در رسانه‌های خودرویی مطرح شده که به همراه خود شایعاتی ضد و نقیض هم به همراه داشته است که در ادامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
براساس طرح خامی که در سایت رضوانی و در بالای روزشمار رونمایی قرار گرفته است، برخلاف خودروی اولیه رضوانی بیست که در اصل خودرویی اسپیدستر بود، می‌توان منتظر خودرویی اسپرت وحشی دارای سقف بود که همین مورد می‌تواند اعتبار بالایی به نام و نشان رضوانی ببخشد و موقعیت این خودرو در بازار را تقویت کند.

رضوانی بیست

حال خودروی جدید رضوانی که با نام "بیست آلفا" شناخته می‌شود، به لطف داشتن سقفی ثابت به تجهیزاتی استاندارد همچون کیسه‌های هوای ایمنی، شیشه بالابرهای برقی، سیستم تهویه مطبوع کابین و در نهایت با استناد بر شایعات منتشر شده، به سقفی متحرک مجهز خواهد شد.
برای طراحی ظاهری این خودرو هم گفته می‌شود از طراحی رضوانی بیست استاندارد، اما با یکسری تغییرات جزیی استفاده شده است که با قطعات بیشتر فیبرکربنی توسعه پیدا کرده و همچنین براساس گفته‌های منابع معتبر، این خودرو احتمالا به پیشرانه‌ای 2.4 لیتری برگرفته از "هوندا" مجهز شود که می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی 500 اسب بخاری تولید کند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/10
از اینا تو اهواز ریخته
1395/8/11
خاااا :\
1395/8/11
F.k Kon In Hayooola Ba In HajMe Motor Mojavez varedat bgire 😂😂😂
1395/8/11
به امید پیروزی همه ایرانیان در هرجای دنیا که هستن مخصوصا کمپانی آرش و رضوانی و منصوری