موضوعات داغ

رانندگی دیوانه وار در خیابان‌های انگلستان + فیلم

عکس مطلب اول
بدون شک آزادی عمل در بازی ویدیویی GTA یکی از آرزوهای همه ما در دنیای واقعی بوده است، اما نباید فراموش کرد که دنیای واقعی شوخی بردار نیست و اولین اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه هم باشد و تنها در بازی‌های ویدویی می‌توان آزمون و خطا کرد. ولی خب گاهی اوقات وقتی کسی جنبه نداشته باشد، نتیجه‌اش فیلمی می‌شود که توسط خودروبانک برای شما در انتهای مطلب آماده شده است.
محتوای فیلم بارگذاری شده در سایت، حول یک موتورسوار در منطقه غرب میدلنز انگلستان می‌چرخد که بدون توجه به قوانین و مقررات‌های راهنمایی و رانندگی و یا حتی حریم خصوصی، سرخود هرکاری دلش بخواهد انجام می‌دهد.

رانندگی خطرناک موتورسیکلت

به عنوان مثال با توجه به فیلم، این موتورسیکلت سوار به جای اینکه کاملا در جاده حرکت کند، برای کوتاه کردن مسیرش به چمن‌ها و یا جاده خاکی می‌زند و یا بجای اینکه از عرض جاده برای دور زدن استفاده کند، وارد پیاده رو شده و از پشت تیربرق‌های کنار خیابان وارد خیابانی دیگر می‌شود. درست مثل کارهایی که وقتی GTA بازی می‌کنید، تمام قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را زیر پا گذاشته و از هرکجا که دلتان بخواهد عبور می‌کند.
برای درک بهتر ماجرا و رانندگی GTA مانند این موتورسیکلت سوار انگلستانی، می‌توانید در انتهای مطلب فیلم بارگذاری شده را تماشا کنید.


نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/12
دیوانه وار فقط نیسان ابی باقیش سوسول بازیه
1395/8/12
همچین گفتین رانندگی خطرناک ,گفتم چی هست!!!
کمتر موتور سواری تو ایران و ب خصوص تهران هست که اینطور رانندگی نکنه
این که خوبه!!
1395/8/12
بابا اين سي جي ١٢٥ ها كه از اين بدتر ميرونن
1395/8/12
این برای انگلیس جی تی ای هست...ما که والا تو شهرمون این چیزا عادی هست...با این تفاوت که اگه بگی بد رانندگی کردی 100 تا فحش به آدم میدن