موضوعات داغ

فراخوان بنز E کلاس به دلیل اشکال در سیستم سوخت رسانی

عکس مطلب اول
مرسدس بنز به دلیل بروز مشکل در بخش پمپ سوخت نسل قبلی کلاس E اقدام به فراخوانی ۱۹۸ دستگاه از این خودروها کرد. این ایراد می‌تواند سبب خاموش شدن ناگهانی موتور خودرو شود.
این خودروساز آلمانی اعلام کرده است که احتمالا سیم کشی مربوط به پمپ سوخت این خودرو با بدنه‌ی فریم صندلی‌های عقب در تماس است.
در صورتی که این اشکال بروز کند می‌تواند قسمت‌های مختلف سیستم سوخت رسانی را تحت الشعاع قرار دهد و در بدترین حالت می‌تواند به از کار افتادن پمپ سوخت و به دنبال آن خاموش شدن ناگهانی موتور خودرو منجر شود.

بنز E کلاس

حال اگر خاموش شدن موتور در حین حرکت خودرو اتفاق بیافتد می‌تواند برای سرنشینان خود خودرو و خودروهای دیگر حاضر در جاده بسیار خطرناک باشد.
مدل‌های مشکل دار بنز E کلاس بین تاریخ‌های ۱ اکتبر ۲۰۱۵ تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ به فروش رفته اند و مرسدس بنز از طریق ایمیل به مالکان این خودرو ها فراخوان را اعلام کرده است.
مالکان مرسدس بنز کلاس E برای اطلاعات بیشتر باید با مراکز مرسدس بنز تماس بگیرند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/13
ببینید چقدر برای محصولاتشان و مشتریانشان ارزش قائلند تا سهم خود را در بازار از دست ندهند. ولی تو ایران با هر شرایطی مشتری مجاب به پرداخت و خرید کیفیت محصولات در پیتی آنها می باشند چون انتخاب دیگری برایشان وجود ندارد و باید محصولات انحصاری و تحمیلی آنها را خریداری کنند.