موضوعات داغ

مرسدس میباخ S650، لوکس‌ترین کروکی تاریخ دایملر + فیلم

عکس مطلب اول
مرسدس بنز برای حضور در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس، یک پیش نمایش ویدیویی از لوکس‌ترین خودروی کروکی خود ارائه کرد.
تا به اینجای کار شاید مرسدس بنز S کلاس کابریولت به عنوان لوکس‌ترین خودروی کروکی شناخته شود، ولی بعد از رونمایی رسمی در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس است که دیگر این عنوان به مرسدس- میباخ S650 کروکی تعلق می‌گیرد، خودرویی که قرار است تنها به تعداد محدود 300 دستگاهی وارد چرخه تولید شود.
براساس اطلاعات به دست آمده از منابع نزدیک به مرسدس بنز، این خودروی لوکس کروکی تنها به تعداد محدود 300 دستگاهی تولید خواهد شد که حدود 100 دستگاه از آن مخصوص برای بازار آمریکا کنار گذاشته خواهد شد. در خصوص قیمت هم نسخه استاندارد S600 قیمتی برابر با 191 هزار و 300 دلاری دارد، حال می‌توان برای S650کروکی قیمتی حدودا 250 هزار دلاری و یا بیشتر از این رقم را متصور شد که به خاطر تولید محدود، قدرت بیشتر و کروکی بودن آن است.
در مورد بخش فنی هم صحبتی به میان نیامده است، ولی شایعات امکان استفاده از سیستم محرکی هیبریدی را می‌دهند که متشکل از یک پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری با حداکثر قدرتی 523 اسب بخاری و گشتاوری 830 نیوتن متری خواهد بود. هرچند برخی از منابع از پیشرانه 12 سیلندر دیگری هم خبر می‌دهند که برگرفته از مرسدس بنز S65 AMG بوده و می‌تواند نیرویی 621 اسب بخاری در کنار گشتاور 1000 نیوتن متری تولید کند.
در آخر باید به این موضوع توجه داشت که مرسدس میباخ S650 کروکی بعد از تایید تولید نهایی و عرضه در بازار، به عنوان قدرتمندترین و لوکس‌ترین خودروی کروکی تاریخ دایملر شناخته خواهد شد که اطلاعات تکمیلی آن همراه با معرفی رسمی در روز چهارشنبه منتشر می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/24
عمرآ بتونه با پراید رغابت کنه
مخصوصا تو کیفیت!!!
1395/8/25
خسته نشدید از این دست کامنت های لوس و بی مزه ؟