موضوعات داغ

سامسونگ هارمن کاردون را خرید

عکس مطلب اول
باتوجه به تحرکات اخیر سامسونگ از جمله خرید بخشی از سهام شرکت خودروسازی BYD چین (بخش الکتریکی) و همچنین تاسیس کارخانه باتری برای ماشین‌های الکتریکی در مجارستان، می‌توان به این نتیجه رسید که کمپانی بزرگ سامسونگ نیز همانند کمپانی اپل و گوگل، قصد دارد ردپایی در صنعت خودروسازی جهانی داشته باشد، حال این اواخر هم اقدام به خرید شرکت "هارمن" به ارزش 8 میلیارد دلار کرده است تا موضوع ورود سامسونگ به دنیای خودرو بیش از پیش تقویت شود.
با خرید شرکت هارمن توسط سامسونگ، این غول کره‌ای وارد بزرگ‌ترین بیزینس خود در عرصه بین الملل شده است و هدف از این اقدام به نقل از منابع معتبر، بدست آوردن فن آوری‌های لازم در زمینه خودرو برای رقابت با دو غول تکنولوژی جهانی، یعنی کمپانی اپل و گوگل بوده که دو سه سالی می‌شود کار خود را بر روی صنعت خودروسازی و ساخت ماشین‌های خودران یا تمام الکتریکی آغاز کرده‌اند و به نتایج مطلوبی هم رسیده‌اند.
در این باره، سامسونگ می‌خواهد به یکسری ریز پردازنده‌ها و همچنین نرم افزارهای سیستم سرگرمی "هارمن کاردون" دسترسی پیدا کند که در برخی ماشین‌های امروزی ازجمله محصولات BMW و کیا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سیستم صوتی هارمن کاردون

جدای از مبحث خودرو، هارمن کاردون شرکت‌های مختلف دیگر از جمله JBL، Revel، Lexicon، AKG، مارک لوینسون و در نهایت Obviously را در زمینه سیستم‌های صوتی در زیرمجموعه خود دارد و همچنین شرکت‌های Bang & Olufsen و در نهایت Wilkins هم شرکت‌هایی هستند که در زمینه سیستم‌های سرگرمی خودرو فعالیت می‌کنند، حال کمپانی سامسونگ می‌تواند از تکنولوژی‌های هارمن کاردون و شرکت‌های زیرمجموعه‌اش در توسعه سیستم‌های صوتی محصولاتش از جمله تلفن‌های همراه، سینما خانگی، تلویزیون‌ها و... استفاده کند و در آینده هم می‌تواند از تکنولوژی‌های موجود در صنعت خودروسازی بهره‌مند شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/26
هارمن/کاردون خودش زیر مجموعه شرکت "هارمن" میباشد.
این اشتباهه که جی بی ال و ... زیر مجموعه هارمن کاردونه.
هارمن شرکت مادرِ و این برند ها همه زیر مجموعه این شرکت...