موضوعات داغ

5 دقیقه با خودروبانک، گزارش ویدیویی نمایشگاه لس آنجلس

عکس مطلب اول
چند روزی می‌شود که نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2016 کار خود را آغاز کرده و در این مدت شرکت‌های بزرگ خودروسازی به معرفی آخرین دست آوردهای خود در غرفه‌های اختصاصی پرداخته‌اند، ولی خب جذابیت یک نمایشگاه به مهمان‌های خاص آن است که باعث تراکم جمعیت در مقابل خود می‌شوند.
در زیر می توانید یک ویدیو بسیار کوتاه از گزارش خودروبانک از این نمایشگاه را مشاهده کنید و در زیر نیز می توانید توضیحات کامل تری از این نمایشگاه را به همراه عکس های آن مشاهده کنید:



تقریبا نیمی از محصولات خاصی که در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شده‌اند را می‌توان محصولات شاسی بلند یا کراس اوور عنوان کرد که اولین آن می‌تواند جگوار I-Pace باشد. خودرویی مفهومی و در حقیقت اولین شاسی بلند کمپانی خودروسازی بریتانیایی جگوار که با وجود معرفی‌های متعدد در نمایشگاه‌های متعدد، باز هم تماشاگران زیادی را مقابل خود تجربه کرده است تا همچنان شاهد جذابیت بالای آن باشیم.

جگوار I-Pace

بعد از جگوار I-Pace هم به خودروی شاسی بلند آلفارومئو، یعنی Stelvio Quadrifoglio می‌رسیم که با خصوصیات اسپرت و با یک طراحی الگوبرداری شده از سدان اسپرت "جولیا" توسعه پیدا کرده و در جایگاه اختصاصی آلفارومئو به نمایش عمومی در آمده است. خودرویی که در سه ماهه اول سال آینده به بازار عرضه شده و شش ماه بعد از آن هم برای مشتریان انگلستانی در دسترس خواهد بود.
جیپ هم می‌تواند یکی از سوژه‌های خاص نمایشگاه لس آنجلس تلقی شود، زیرا هم برندی تازه وارد است و هم آلفارومئو Stelvio Quadrifoglio را به عنوان رقیب خود در بازارهای اروپا برگزیده تا با اعتبار نام تجاری و دانش فنی بالای این شرکت خودروسازی در ساخت ماشین‌های شاسی بلند، چالشی جدی پیش روی آلفارومئو استلویو گذاشته باشد.
مزدا CX-5 هم یکی دیگر از خودروهای نمایشگاه لس آنجلس بود که جدیدا وارد نسل چهارم شده و از قرار معلوم، با چهره‌ای شبیه به دیگر شاسی بلندهای مزدا توسعه پیدا کرده است تا بازار فروش مزدا CX-5 نیز همانند دیگر محصولات نسل جدید مزدا تضمین شده باشد.
کادیلاک اسکالا هم به عنوان یک خودروی کانسپت سدان، مورد توجه بسیاری از حاضرین نمایشگاه قرار گرفت، در حالی که رقیب BMW سری 7 و هم خون کادیلاک اسکالا یعنی CT6، با بدنه‌ای برش خورده در غرفه کادیلاک به نمایش در آمد که ایده‌ای بسیار جالب و مجذوب کننده بود.
مرسدس بنز E63 جدید هم به عنوان پرقدرت‌ترین خودروی موجود در سری خود که حداکثر قدرتی 603 اسب بخاری و شتاب صفر تا صد 3.4 ثانیه‌ای دارد، توانست یکی از جذاب‌ترین‌های نمایشگاه بین المللی لس آنجلس قلم داد شود. هرچند در کنار آن لوکس‌ترین خودروی کروکی مرسدس بنز، یعنی مرسدس میباخ S650 کروکی عرض اندام می‌کند.

مرسدس بنز میباخ کروک

و اما در نهایت محصول جدید رضوانی با نام "بیست آلفا" که با داشتن فاکتورهای طراحی منحصر به فرد از جمله درب‌های ورود و خروج کشویی مانند که بدون چرخش، حرکتی رو به جلو دارند را می‌توان یکی دیگر از جذاب‌ترین خودروهای موجود در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس معرفی کرد.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/29
عاشق برند جگوارم اصلا اباهتی داره
1395/8/29
ممنون از گزارش بسیار زیباتون. کارتون عالیه. حرف نداره.خسته نباشید
1395/8/29
کاش یه روز همچین نمایشگاهی تو ایران برپا بشه ما هم بتونیم بریم بببینیم.
1395/8/30
در متن قید شده:
« مزدا CX-5 هم یکی دیگر از خودروهای نمایشگاه لس آنجلس بود که جدیدا وارد نسل چهارم شده و از قرار معلوم، با چهره‌ای شبیه به دیگر شاسی بلندهای مزدا توسعه پیدا کرده است تا بازار فروش مزدا CX-5 نیز همانند دیگر محصولات نسل جدید مزدا تضمین شده باشد. »
میخواستم بپرسم چطور خودرویی که برای اولین بار در سال 2012 معرفی شده چطوری بعد از گذشت 4 سال از تولیدش به نسل چهارم رسیده؟
در حال حاضر مزدا میاتا یا همون MX-5 تنها مدلی است که نسل چهارم آن در حال حاضر تولید میشود و سایر محصولات مزدا که از زبان مشترک KODO بهره میبرند همگی نسلهای سوم و دوم و حتی اول خود رو تجربه میکنند.
1395/8/30
تشكر عالي بود
1395/8/30
ممنون
عالی بود

1395/8/30
شما گفتین از ما نشنیده بگیرین اما ما دوست داریم با جزئیات خیلی بیشتر و دقیقتر راجع به هوندا سیویکی که قراره به ایران بیاد مطلب بذارین.
سیویکی که تو این نمایشگاه نشون دادین دو در بود آیا قرار نیست در مدل چهار در عرضه بشه؟!
گلرنگ فامیلی موتور یک ساله که میگه دو تا تیپ از مدل جدیدشو میخواد بیاره اما خبری نیست!
1395/9/1
ممنونم که اینقدرررر دقییییییق سیویک si رو معرفی کردین.
1395/9/1
سپاس
1395/9/2
عالی بود
ایول ایول ایولا
کاری متفاوت بود
از این مدل کلیپ ها بیشتر بذارید
1395/9/3
هرکاری کنن بازم ب پای سمند و پراید خودمون نمیرسن خخخخخخ