موضوعات داغ

راه پیمایی شاسی بلندهای مرسدس بنز در ارتفاعات اسکاتلند + فیلم

عکس مطلب اول
اغلب ماشین‌های قدیمی دیگر توانی برای عرض اندام در بازار خودرو، آن هم مقابل محصولات جدید این صنعت ندارند، ولی همچنان یک محصول نوستالژیک، اما با باطنی مدرن و پیشرفته حضور دارد که همچنان تهدیدی جدی برای خودروهای پیشرفته بازار به شمار می‌رود و حتی در بعضی مواقع بهتر از خودروهای امروزی با چهره‌ای پیشرفته عمل می‌کند.
مرسدس بنز G کلاس، سلطان آفرود کمپانی خودروسازی مرسدس بنز به شمار می‌رود که خودروی شش چرح محرک معروف مرسدس بنز از روی آن تولید شده و در این چند سال اخیر یک روند نسبتا خطی برای طراحی چهره خود تجربه کرده است، ولی هربار که نسخه‌ای جدید از آن رونمایی می‌شود، شاهد اضافه شدن سیستم‌های جدید مدیریتی و کمک راننده هستیم که تاثیر مستقیم بر کیفیت آفرود نوردی‌ این محصول دارد.

مرسدس بنز جی کلاس

پیرو این موضوع، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز برای اثبات توانایی‌های محصولات شاسی بلندش، یک کاروان 12 نفره متشکل از خودروهای شاسی بلندی همچون مرسدس بنز GLE، مرسدس بنزGLS و در نهایت تعداد بیشتری از شاسی بلندهای آفرودی G کلاس را آماده کرده است تا بدون استفاده از حتی یک جاده عمومی آسفالت شده، مسافتی حدودا 104 کیلومتری را ظرف مدت 2 روز در ارتفاعات اسکاتلند به سمت انگلستان با موفقیت طی کنند.
خبر این تور را روز گذشته نیز در سایت خودروبانک منتشر کردیم که حالا امروز ویدئوی آن را نیز برای شما خوانندگان گرامی تدارک دیده ایم. در ادامه می‌توانید فیلمی کوتاه از راهپیمایی شاسی بلندهای چهارچرخ محرک مرسدس بنز در ارتفاعات اسکاتلند را تماشا کنید.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد