موضوعات داغ

روحیه ورزشکاری در شاسی بلند رنجروور + فیلم

عکس مطلب اول
در زمان معرفی رنجروور اسپرت، کمپانی خودروسازی لندروور اعلام کرد که خودروی جدیدش با پیشرانه بزرگ 8 سیلندر می‌تواند از هر مسیری که دلتان می‌خواهد عبور کند و نیازهای شما را بی پاسخ نگذارد. برای اثبات این موضوع هم تاکنون نقد و بررسی‌های بسیار صورت گرفته و فیلم‌های متعددی از قابلیت‌های آن و رقابت رنجروور اسپرت با دیگر خودروهای شاسی بلند منتشر شده که از تمامی آنان سربلند بیرون آمده است، حال این اواخر فیلمی متفاوت از رنجروور اسپرت منتشر شده که همچون اسکی بازان، با سرعت بسیار بالا از سراشیبی‌های 75 درصدی کوه پایین می‌آید که عموما به صورت سنگی، یخ زده و برفی هستند و صحنه‌های جالبی را خلق کرده‌اند.

رنجروور اسپرت

در این تست، رنجروور اسپرت از بالای کوه‌های 2170 متری آلپ سوئیس به پایان حرکت می‌کند که برای رسیدن به خط پایان، در مجموع مسافتی حدودا 14.9 کیلومتری را طی می‌کند.
جهت اطلاع هم باید گفت که این خودرو با یک پیشرانه 5.0 لیتری V8 سوپرشارژر وارد میدان شده که به لطف طراحی پیشرفته موتور با استهلاک داخلی کمتر، سیستم پاشش مستقیم سوخت با انژکتورهای چند سوراخه، دو میل سوپاپ مستقل مجهز به سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها ( VCT ) و...، قدرت تولیدی پیشرانه به 550 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم به 681 نیوتن متر رسیده است که با داشتن یک جعبه دنده هشت سرعته پیشرفته، شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت این ماشین را به 4.6 ثانیه رسانده و حداکثر سرعت آن را هم به 261 کیلومتر برساعت نزدیک کرده است.
در ادامه می‌توانید فیلم اسکی بازی رنجروور اسپرت از بالای کوه‌های آلپ را تماشا کنید.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/2
ای بابا این چه وضعه ویدیو گذاشتنه قشنگ گزینه ی دانلود بزارید شاید خیلیا نخوان حجمشون بره آنلاین ببینن چرا اینجوری ویدیو ویزارید شما!!! حلا کیفیت ها که بماند همه از دم پایین و آپاراتی ولی گززینه دانلود ، اینجوری نزارید بهتره آنلاین دیدن بدرد هر کسی نمی خوره ، یا یکاریو نکنید یا درستشو بکنید