موضوعات داغ

لکسوس IS تند و آتشین معرفی شد + فیلم

عکس مطلب اول
برای یک کمپانی بزرگ خودروسازی،هیچ چیزی بهتر از آن نیست که محصولاتش در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کنند. مثلا در سری فیلم‌های کمپانی مارول بخصوص فیلم‌های "مرد آهنین" از محصولات آئودی استفاده می‌شود و یا در فیلم جدید "Escape" شاهد هنرنمایی BMW سری 5 هستیم که خود تاثیر مستقیم در جذب مشتری و یک تبلیغ هدفمند دارد. اما به تازگی شرکت خودروسازی لکسوس یک رویکرد کاملا متفاوت در پیش گرفته و آخرین مدل از لکسوس IS را با یک تم طراحی جالب معرفی کرده است.
به تازگی در جریان نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2016، کمپانی خودروسازی لکسوس برای تبلیغ و نمایش مجدد سدان IS از یک تم متفاوت استفاده کرده که باعث ایجاد یکسری تغییرات در طراحی کلی خودرو، چه در داخل کابین و چه در خارج آن شده است. براساس گفته‌های شرکت سازنده، این تم الهام گرفته شده از سس تند (فلفل) "سریراچا" است که در سطح جهانی و در کشور ژاپن بسیار معروف بوده و توسط شرکت مواد غذایی "هوی فونگ" تولید می‌شود.
باتوجه به تصاویر منتشر شده و همچنین فیلم تبلیغاتی لکسوس، می‌توان یک رنگ نارنجی نزدیک به سس‌های تند "سریراچا" را بر روی بدنه لکسوس IS مشاهده کرد که واقعا گرمی خاصی به چهره این سدان لکسوس بخشیده است و با توجه به درپوش سبز رنگ سس‌های تند "سریراچا"، می‌توان حاشیه‌ای سبز رنگ برای جلوپنجره خودرو، دیسک و کالیپر سبز رنگ ترمزها و در نهایت خروجی سبز رنگ اگزوزها را مشاهده کرد.
در داخل کابین هم می‌توان رنگ نارنجی را بر روی غربیلک فرمان، اطراف داشبورد و پنل‌های درب‌ها و... مشاهده کرد، ولی مهم‌تر از این‌ها، جاسازی 43 عدد از سس‌های تند "سریراچا" در صندوق عقب است که خب سیاست هر دو شرکت تولید کننده در امر تبلیغ محصولاتشان را نشان می‌دهد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/1
چه تیتر خوبی تند و آتشین البته با این رنگ و طراحی جسورانه که طراحان لکسس برای نوازش چشمان میلیونها طرفدار ایجاد کردن واقعا چیزی نمیشه گفت شیفته این لوکس اسپورت بودن با این رنگ جنون می طلبه عالی از هر نظر ممنون خودروبانک برای این مطلب
1395/9/1
کلیپ واقعا جالب بود...لایک داره لکسوس
1395/9/5
سلام
لطفا مشکل دانلود ویدیوها را در سایت و آپارت برطرف نمایید.
با تشکر