موضوعات داغ

درگ تمام محصولات مرسدس بنز AMG + فیلم

عکس مطلب اول
مرسدس بنز محصولات متنوعی را با زیر برند AMG به بازار عرضه می کند. سرعت بالا، قدرت تولیدی بالا و توانایی های خرد کننده تنها بخشی از قابلیت های خودروهای AMG هستند. زیر برند اسپرت مرسدس بنز برای هر سلیقه و بودجه ای یک محصول با قابلیت بالا را عرضه می‌کند.
کوچک ترین محصول AMG مدل A45 AMG است و بزرگترین محصول آن مدل S کلاس کوپه با کد 65 است که به موتور V12 دو توربو با ۶ لیتر حجم مجهز شده است. با این وجود این بدان معنا نیست که هاچ بک کوچک A45 نمی تواند با برادر بزرگتر خود رقابت کند، مخصوصا وقتی بدانید که موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر این مدل می تواند 375 اسب بخار قدرت تولید کند.
برای اینکه بفهمیم کدام یک از مدل‌های AMG سریعتر است وبسایت Carwow اقدام به برگزاری یک درگ ۴۰۰ متر کرده بین محصولات AMG کرده است. در این درگ مدل های C63، AMG GT، GLE 63 و مدل جدید شش سیلندر SLC43 نیز که دارای موتور ۳ لیتری حضور دارند.
نتیجه‌ی این درگ بسیار جالب است و حتما از تاثیری که سیستم چهارچرخ محرک در عملکرد خودرو دارد متعجب خواهید شد هر چند در انتها این مدل AMG GT است که برنده می شود. نکته ی دیگر این درگ ریس این است که مدل A45 توانست در هنگام شروع سریعتر از C63 ظاهر شود. در ادامه شما را به دیدن این ویدئوی هیجان انگیز دعوت می کنیم.


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/2
خدایگان ماشین....
1395/9/2
جالب بود