موضوعات داغ

فراخوان کیا برای 71 هزار خودروی اسپورتیج

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی کیا برای بیش از 71 هزار خودروی نسل دوم کیا اسپورتیج خود فراخوان بازبینی صادر کرد که عمدتا مربوط به مدل‌های 2008 و 2009 می‌شوند.
براساس اعلام رسمی کیا موتورز کره جنوبی، تمامی خودروهای کیا اسپورتیج تولید شده از تاریخ 9 اوت 2007 الی 13 می 2009 میلادی در این فراخوان بزرگ گنجانده شده‌اند که مشکل اصلی آنان به خاطر از بین رفتن پوشش سیم تامین برق و یا پوشش محل اتصال سیم، در واحد کنترل الکترونیکی هیدرولیک (HECU) است که امکان آتش سوزی بعد از فعل و انفعالات شیمیایی که عمدتا ناشی از زنگ زدگی بر اثر رطوبت می شود را بسیار بالا می‌برد.
در ادامه، شرکت خودروسازی کیا اعلام کرد که از تاریخ 28 نوامبر سال جاری این فراخوان اجرایی شده و شما می‌توانید با مراجعه به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز این کمپانی در سراسر جهان، نسبت به بازبینی سیم‌های مربوطه و نقاط اتصال آن اقدام کنید که در صورت وجود مشکل، پوشش‌های نقاط اتصال تعویض شده و یا در شرایط لزوم، کل سیم مجموعه تعویض می‌شود تا از خطر آتش سوزی در محفظه موتور جلوگیری شود.
برای اطلاع از اینکه ماشین شما هم یکی از گزینه‌های مد نظر برای فراخوان است، می‌توانید با مراجعه به لینک زیر و وارد کردن VIN اتومبیل خود، از وضعیت فراخوان کیا برای محصول خود باخبر شوید.
https://vinrcl.safercar.gov/vin/

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/4
بعد از ۸ سال مراقب ماشین هاشون نه البته مراقب جون انسان ها نیز هستند