موضوعات داغ

مانی خوشبین صاحب خاص‌ترین پاگانی هوایرا شد

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی پاگانی به صورت کاملا سفارشی، یک دستگاه خودروی پاگانی هوایرا تولید کرد و به صاحبش تحویل داد. خودرویی که با لقب جدید "هرمس" تنها به تعداد محدود 1 دستگاهی، آن هم به صورت ویژه برای مولتی میلیاردر ایرانی یعنی "مانی خوشبین" ساخته شده است.
شاید با خود بگویید که این "مانی خوشبین" چه کسی است که اینقدر بر روی آن مانور می‌دهیم و بدون شک خیلی از شماها هیچگونه آشنایی با آن ندارید، به همین دلیل قصد داریم صحبتی کوتاه در مورد آن داشته باشیم.
اول از همه باید گفت که مانی خوشبین با نام اصلی "منوچهر خوشبین"، متولد 14 ژانویه 1971 میلادی، یا به عبارتی دقیق‌تر متولد 24 دی ماه 1350 شمسی است که در سن 14 سالگی به همراه خانواده خود به کشور آمریکا مهاجرت کرده است. وی در سن 18 سالگی با مشاهده فرصت‌های شلغی فراوان در آمریکا، وارد تجارت خود شد و یکسال بعد از آن موفق شد مجوز املاک خود را دریافت کرده و وارد کسب و کار اصلی خود در حوزه املاک شود.
برپایه تجارت در حوزه املاک، کسب و کار مانی خوشبین به سرعت رشد کرد و حالا شاهد چندین شرکت مختلف در قالب "هولدینگ خوشبین" هستیم که باعث شده این کارآفرین و تاجر بزرگ ایرانی الاصل، یکی از مولتی میلیاردهای آمریکایی به همراه یکی از بزرگ‌ترین کلکسیون‌های اتومبیل دنیا شناخته شود. حال اخیرا هم خودروی ویژه خود یعنی پاگانی هوایرا هرمس را دریافت کرده تا عنصری بسیار جذاب را به کلکسیون خود اضافه کرده باشد.

پاگانی هوآیرا هرمس

تاکنون شرکتهای مختلف خودروسازی محصولاتی ویژه برای مانی خوشبین طراحی کرده‌اند. به عنوان مثال کمپانی خودروسازی مکلارن اقدام به ساخت اتومبیلی ویژه برای آقای خوشبین با نام MK ادیشن کرده است و یا کمپانی خودروسازی بوگاتی هم یک دستگاه ویرون با نام "هرمس ادیشن" تولید کرده بود. حال پاگانی هم با خصوصیات ظاهری بوگاتی ویرون هرمس، اقدام به طراحی هوایرا هرمس کرده است که می‌توان ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد آن را چه در طراحی خارجی و چه در طراحی داخلی کابین مشاهده کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/4
"وی در سن 18 سالگی با مشاهده فرصت‌های شغلی فراوان در آمریکا، وارد تجارت خود شد و یکسال بعد از آن موفق شد مجوز املاک خود را دریافت کند"
موقعيت هاي شغلي اگر در ايران مي ماند :
1- دو سال خدمت مقدس سربازي
2- چهار سال تحصيل در دانشگاه
3- پنج سال بيكار
4- پنج سال دنبال مجوز املاك در ايران
حالا يك مغازه خريد و فروش و اجاره املاك با سماور و قوري چايي
1396/11/2
چقدر زیبا وصف کردید....
احسنت