موضوعات داغ

پژو در فکر رقابت با فورد فوکوس RS

عکس مطلب اول
پژو از علاقه و تمایل خود برای عرضه‌ی یک خودروی هاچ بک اسپرت برای رقابت با فولکس واگن گلف GTI و فورد فوکوس RS پردا برداشت. این خودرو در صورت تولید به عنوان قوی ترین خودروی پژو معرفی خواهد شد و در جایگاهی بالاتر از مدل ۳۰۸ GTi قرار خواهد گرفت..
جان فیلیپ مدیر پژو در مصاحبه با اتوکار گفته است که پژو قصد تولید یک هاچ بک اسپرت را به عنوان قوی ترین مدل تولیدی خود دارد تا پس از توقف تولید مدل RCZ جایگزین آن شود.
پژو در مسابقات رالی داکار و تعدادی مسابقات دیگر نیز حضور دارد و علاقه دارد تا در این کلاس نیز وارد شود. به گفته‌ی فیلیپ پژو می‌خواهد برای هر یک از مدل‌های ۳۰۸ و ۲۰۸ یک مدل قدرتمند را نیز عرضه مند.
یکی از احتمالاتی که در خصوص این هاچ بک اسپرت وجود دارد این است که پژو می‌تواند از نسخه‌ی تغییر یافته ی مجموعه‌ی هیبریدی پژو 308 R کانسپت در این خودرو استفاده کند که قدرت تولیدی ان معادل ۴۹۳ اسب بخار است. این خودرو مجهز به یک موتور ۱.۶ لیتری بنزینی به قدرت ۲۶۶ اسب بخار و ۲ عدد الکتروم.تور است و شتاب صفر تا صد آن عددی کمتر از ۴ ثانیه می باشد.
گرچه پژو قبلا هیچ برنامه ای برای راهی کردن مدل ۳۰۸ آر هیبریدی کانسپت به بازار نداشته اما حالا با اعلام این تصمیم، احتمال اینکه این خودرو را در نمایندگی های پژو ببینیم بیشتر است. این خودرو با قدرتی در حدود ۴۰۰ اسب بخار یک رقیب جدی برای مرسدس بنز A45 AMG و آئودی RS3 نیز شناخته خواهد شد.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/5
غلط های زیادی خوبه که ورشکسته هم هست وگرنه میگفت پا گانی میسازم.