موضوعات داغ

گریت وال در صدد تصرف بازار استرالیا

عکس مطلب اول
از حق نگذریم، کشور چین سلطه خود را بر صادرات جهانی اعمال کرده است و همانند سایر کالاهای تولیدی این کشور، صنعت خودروسازی چین هم سهم بالایی از صادرات را به خود اختصاص داده است، تا جایی که محصولات چینی علاوه بر بازارهای آسیایی، موفق شده‌اند با قیمت بسیار پایین خود و همچنین کیفیت بالای محصولات جدید، بازار اروپا را هم به خرید خود ترغیب کنند.
حال باتوجه به پیشرفت‌های چشمگیر صنعت خودروسازی چین، اخیرا شرکت خودروسازی گریت وال اعلام کرده است که می‌خواهد با دو مدل خودروی شاسی بلند هاوال H6 و هاوال H8 که در کشور خودمان هم بازار نسبتا خوبی دارد، به تسخیر بازار استرالیا بپردازد و تاکنون هم گرایشات بسیار مثبتی به سمت این دسته از محصولات مشاهده شده است.
گفتنی است که دو خودروی ذکر شده از محصولات تولیدی گریت وال، زیر دستان طراح سابق بی.ام.و X5 و X6 رشد پیدا کرده‌اند که خودروی کوچک‌تر H6 دارای پیشرانه‌ای 2 لیتری توربوشارژر 197 اسب بخاری با گشتاوری 315 نیوتن متری بوده و ارسال نیروی آن توسط جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه تنها به چرخ‌های جلو صورت می‌پذیرد.
برادر بزرگ‌تر H6 یعنی هاوال H8 هم به پیشرانه‌ای 2 لیتری توربوشارژر و جعبه دنده‌ای 6 سرعته ZF مجهز شده است که تنها مقدار اندکی قدرت و گشتاور بیشتر از پیشرانه H6 دارد، ولی در عوض قطعات چوبی برای تزیین فضای داخل کابین و همچنین روکش‌های چرمی با کیفیت استثنایی برای H8 در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/8
این گریت وال هاوال های عظیم خودرو بلاخره تو ایران نیومد ؟ چطور شد ؟
1395/9/8
واقعا ماشینای گریت وال با کیفیته ما h6معمولی رو داریم نه ماهه تحویل گرفتیم (وارداتی هستش)بجز سرویس اولیه هیچ خرج دیگه نداشته
1395/9/10
هاول تو ایران رونقی نداشت قیمت بالا بود قدرت موتور نسبت به وزن کمه عظیم خودرو جمع کرده