موضوعات داغ

راه اندازی مدل‌های الکتریکی سانگ یانگ تا سال 2020

عکس مطلب اول
تقریبا همه می دانند که شرکت خودروسازی سانگ یانگ از ابتدا تا کنون همانند کمپانی خودروسازی لندروور و یا جیپ، به سنت خود پایبند بوده و همچنان خودروهای شاسی بلند و کراس اوور طراحی و تولید می‌کنند که بر روی آنان سیستم‌های محرک مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما برخلاف دیگر شرکت‌های بزرگ خودروسازی بخصوص خودروسازان کره‌ای، همچنان فقدان یک سیستم محرک تمام الکتریکی در میان سبد محصولات سانگ یانگ موتورز کره جنوبی احساس می‌شود که قطعا در سال‌های آینده و رشد قابل توجه اتومبیل‌های الکتریکی می‌تواند مشکل ساز باشد.
حال باتوجه به آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی سانگ یانگ، این کمپانی خودروسازی کره‌ای به فکر افتاده و در حال کار بر روی سیستم محرکی تمام الکتریکی است که در سال 2020 میلادی راه اندازی شده و قرار است خودروی کراس اوور تیوولی اولین دارنده این سیستم محرک تمام الکتریکی باشد.
این خبر توسط رییس بخش انگلستانی سانگ یانگ، یعنی "پل ویلیامز" هم مورد تایید قرار گرفته است که نشان می‌دهد یک تیم درحال آزمایش نمونه‌های اولیه از سیستم تمام الکتریکی سانگ یانگ هستند. علاوه بر این، اولین محصول سانگ یانگ با سیستم محرک تمام الکتریکی هم احتمالا کراس اوور تیوولی خواهد بود که در صورت تایید کارشناسان، تا سال 2019 میلادی آماده شده و در یکی از نمایشگاه‌های اتومبیل 2019 و یا 2020 میلادی به طور رسمی معرفی می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد