موضوعات داغ

جولان خودروهای الکتریکی در نمایشگاه گوانگژو

عکس مطلب اول
در مقاله‌های پیشین به یکسری محصولات خاص پرداختیم، حال قصد داریم با یک مقدمه چینی کوتاه، در این مقاله به محصولات الکتریکی و یا هیبریدی نمایشگاه گوانگژو چین بپردازیم.
نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2016 با تمام حرف و حدیث‌هایش به پایان رسید و قطعا مهم‌ترین رویداد خودرویی در هفته گذشته به شمار خواهد رفت، ولی حالا نوبت به نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین رسیده تا شرکت‌های خودروسازی علارغم اینکه در چندین روز گذشته سرگرم نمایشگاه بین المللی لس آنجلس بوده‌اند، این هفته هم مهمان چینی‌ها در نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین باشند.
مگر می‌شود ماهی زنده باشد ولی آب نباشد؟ً! حال در نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین هم تقریبا غیرممکن است که بخشی برای اتومبیل‌های الکتریکی تعبیه شده باشد، ولی کمپانی خودروسازی تسلا در آن حضور نداشته باشد. خوشبختانه نمایشگاه امسال چین هم شاهد حضور فعال شرکت خودروسازی "تسلا موتورز" آمریکا بود که در غرفه خود به نمایش محصولاتی همچون تسلا مدل S و تسلا مدل X پرداخته است.
بعد از تسلا هم شاهد حضور باواریایی‌های صنعت خودروسازی، یعنی کمپانی خودروسازی BMW هستیم که در غرفه خود به نمایش محصولاتی همچون بی ام و i3 و همچنین بی ام و سری 7 پرداخته است.

ولوو XC90


یکی از سه کمپانی بزرگ خودروسازی جهان، یعنی کمپانی "جنرال موتورز" هم با کوله باری از محصولات دوست دار محیط زیست خود به نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین آمده است که در این میان می‌توان محصولاتی همچون بیوک، شورلت مالیبو XL و در نهایت خودروی سدان کادیلاک CT6 را مشاهده کرد.
کمپانی خودروسازی ولوو هم برای به نمایش گذاشتن شاسی XC90 وهمچنین سدان S60L، غرفه‌ای اختصاصی در نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین دایر کرده است که هردوی آنان با دو موتور الکتریکی در نمایشگاه گوانگژو حضور پیدا کرده‌اند.
در میان شرکت‌های خودروسازی بومی چین هم تنها نام "جک JAC" به چشم می‌خورد که در غرفه اختصاصی خود در بخش اتومبیل‌های الکتریکی، خودروی کامپکت IEV6 تمام الکتریکی و همچنین خودروی بزرگ‌تر IEV5 تمام الکتریکی را در معرض دید عموم قرار داده است. البته به غیر از این خودروساز، کمپانی خودروسازی BYD هم با کوله باری از محصولات الکتریکی به نمایشگاه گوانگژو چین آمده که در یک مقاله جداگانه مورد بررسی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد