موضوعات داغ

BMW شارژ هوشمند ارائه می‌کند

عکس مطلب اول
اقتصاد آنلاین: خودروهای برقی ممکن است انتشارات گلخانه‌ای نداشته باشند، اما باز هم کاملا پاک نیستند و نیروی آن‌ها بسته به محل زندگی کاربر، از منابع مختلفی از نیروگاههای با سوخت زغال سنگ گرفته تا باتری تامین می‌شود. شرکت ب‌.ام‌.و این مشکل را با خدمات جدید سرویس شارژ دیجیتال حل کرده است.
این سیستم از پیش‌بینی‌های هواشناسی برای تنظیم یک برنامه شارژ هوشمند بهره می‌برد. این خدمات هوشمند برای شارژ بهینه قابل پیش‌بینی و مقرون بصرفه، خودروها را به انرژی وصل می‌کند. از این رو، ب.ام‌.و نخستین خودروسازی است که به مشتریانش سیستمی ارائه می‌کند که شارژ خودرو را بطور هوشمند با زندگی روزمره ترکیب کرده و در عین حال، به کاهش چشمگیر هزینه‌های سوخت کمک می‌کند.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرویس شارژ دیجیتال به بهینه‌سازی فناوری شارژ برای خودروهای ب.ام‌.و سری i و بی‌ام‌و iPerformance پرداخته و در مراحل بعدی در خودروهای سایر برندها گسترش خواهد یافت.
بازارهای آزمایشی برای این سرویس تا اوایل سال 2017 در آلمان و هلند خواهند بود و پس از آن در کشورهای دیگر نیز ارائه می‌شوند.
پس از فعالسازی، این سرویس بطور کاملا مستقل و خودکار تمام فرآیند سوخت‌گیری را انجام می‌دهد. سرویس شارژ دیجیتال ب.ام‌.و مبتنی بر دو عملکرد هسته‌ای تعرفه‌ها و شارژ خورشیدی بهینه‌سازی شده خودرو است.
این سرویس در شرایط شارژ دارای تعرفه بهینه، برنامه شارژ را با تعرفه برق مشتری تنظیم می‌کند. هزینه بهره‌وری فرآیند شارژ ارتقا یافته و خودرو بطور خودکار در پایین‌ترین نرخ برق شارژ می‌شود.
خودروی ب.ام‌.و سری i در بازارهای منتخب با ارائه‌دهندگان انرژی نوآورانه همکاری می‌کند، از این رو مشتریان حتی می‌توانند بازپرداخت هزینه خود را دریافت کنند.
در شرایط شارژ بهینه خورشیدی، سرویس شارژ دیجیتال ب.ام‌.و با سیستم فتوولتائیک داخلی تنظیم می‌شود. این سرویس به پیش‌بینی انرژی خورشید براساس پیش‌بینی هواشناسی و خروجی سیستم فتوولتائیک نصب و مشخص شده توسط مشتری می‌پردازد و یک برنامه شارژ ایجاد می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/10
بعد تو اينجا مياد يه فرمون طرح جديد ميزاره رو پرشيا كل ماشينو به عنوان يه مدل جديد معرفي ميكنه به نام پژو پارس فرمان جديد با قيمت گرون تو از ساير مدل ها فقط واسه يه غربيلك فرمون كه خدا ميدونه طرح شكست خورده كدوم خودروساز بوده كه طرح فرمونشو دادن به اين شغال هاي مكار

در اخر شعري به ذهنم رسيد كه بي ربط نيست
به يزدان گر ما خرد داشتيم كجا اين سرنجام بد داشتيم