موضوعات داغ

اسکیت بورد لکسوس را ببینید

عکس مطلب اول
در صنعت بزرگ خودروسازی جهان شرکت‌های زیادی وجود دارند که در کنار خودروسازی، به تولید چیزهای دیگری هم می‌پردازند. به عنوان مثال شرکت خودروسازی BMW و یا هوندا که علاوه بر تولید اتومبیل، به ساخت موتورسیلکت هم مشغول هستند، و یا مثلا کمپانی خودروسازی پژو که تولید دوچرخه یکی دیگر از حرفه‌های آن محسوب می‌شود. حال کمپانی خودروسازی لکسوس هم کسب و کاری متفاوت را در کنار حرفه اصلی خود آغاز کرده است و آن هم تولید اسکیت بوردهای حرفه‌ای برای اسکیت بازان حرفه‌ای است. درست مثل هاوربردهای کانسپت این شرکت که در سال‌های گذشته معرفی شد و بدون داشتن چرخ، بر روی سطوح مغنایسی حرکت می‌کرد.

اسکیت برد لکسوس

شرکت خودروسازی پژو برای فروش دوچرخه‌هایش ضرب المثل جالبی دارد و می‌گوید: اگر پول کافی برای خرید اتومبیل ندارید، می‌توانید با صرف کمترین هزینه باز هم پژو سوار شوید. حال این موضوع برای لکسوس هم صدق می‌کند، چون اگر هزینه کافی برای داشتن محصولات تقریبا گران قیمت لکسوس ندارید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای تقریبا 199 یورویی (211 دلار)، باز هم صاحب یک دستگاه لکسوس، ولی از نوع اسکیت بورد شوید.
برای ساخت این تخته اسکیت، طراحان از هفت لایه جوب "بامبو" برای ساختار اصلی بدنه و همچنین یک لایه فیبرکربن در پایین‌ترین قسمت آن استفاده کرده‌اند تا مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه داشته باشد. در بالای این اسکیت بورد هم تنها لوگوی لکسوس نقش بسته است، ولی قسمت زیرین آن نقش و نگاره‌های بیشتری دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد