موضوعات داغ

شاسی بلند بسترن در گوانگجو معرفی شد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی FAW با استفاده از فرصت‌های میزبانی خود در چین، جدیدترین محصولات خود را در نمایشگاه بین المللی گوانگژو 2016 به نمایش درآورد که شاسی بلند بسترن X40 یکی از جدیدترین محصولات این خودروساز به شمار می‌رود.
X40 یک نام تجاری کاملا جدید در میان محصولات کمپانی خودروسازی FAW چین خواهد بود که در قالب یک خودروی شاسی بلند جمع و جور از خانواده "بسترن" رشد پیدا کرده است که خطوط بدنه، جلوپنجره مشبک رادیاتور با چهار ستون افقی کرومی رنگ، چراغ‌های پیشانی تمام LED مجهز به چراغ‌های مخصوص روز، مه شکن‌های LED کشیده در اطراف سپر، خروجی‌‌های اگزوز متساوی الاضلاع کرومی رنگ که به نظر می‌رسد یکی از آنان و یا هردوی آنان تزینی باشد (عادت چینی‌‌ها )، رینگ‌های 5 پره‌ای دوبل احتمالا 17 اینچی و در نهایت اسپویلر سقفی نسبتا بزرگ باعث شده یک چهره بسیار خوب از این شاسی بلند بدست آید.

فاو X40

بازار فروش این محصول هم جهانی برنامه ریزی شده است که برای داشتن مدل پایه آن می‌بایست هزینه‌ای 68 هزار و 900 یوان پرداخت کنید، در حالی که مدل فول آپشن تنها با امکانات بیشتر به قیمت 99 هزار و 900 یوان فروخته می‌شود.
حال شما چه مدل پایه و چه مدل فول آپشن بسترن X40 را خریداری کنید، در نهایت خودرویی شاسی بلند با پیشرانه‌ای 1.6 لیتری چهار سیلندر نسیبتان خواهد شد که در حداکثر کارایی خود می‌تواند نیرویی 116 اسب بخاری و گشتاوری 155 نیوتن متری تولید کرده و از طریق جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی و یا جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک به سمت چرخ‌ها هدایت کند که در این میان به نظر می‌رسد جعبه دنده دستی برای مدل پایه بوده و جعبه دنده اتوماتیک هم برای مدل فول آپشن عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/11
رقیب خوبی واسه cs35 و لیفان x50 و ...هست!
اگر با قیمت واقعی و آپشن بیشتر از رقبا عرضه بشه،بهتره!
چون بسترن شاخه لوکس فاو هست و جنس محصولاتش خوبه!
ظاهر و فنی اش هم متوسطه و قیمت خوبی داره!
1395/9/12
در مورد برند faw خیلی مقاله خوندم البته که شما خودتان بهتر از من می‌دانید، برند faw بعد از ام جی بهترین برند در چین هست که کیفیتش نسبت به دیگر برندهای چینی بهتره، شرکت faw محصولات آئودی رو در چین مونتاژ می‌کنه و شرکای تجاری faw برندهای: فولکس واگن، آئودی، جنرال موتورز، مزدا و تویوتا هستند خدا کنه این ماشین ایران هم بیاد، پیش بینی می کنم اگر بیاد ایران در رده قیمتی 50 تا 60 میلیون قرار می گیره.
1395/9/12
سلام قیمتش میشه حدود 40 تا 60 اگ بیاد خوب میشه تنوع ساله بعد خیلی زیاد میشه و اکثرا تو همین کلاس کراس اور هستند و رقابت خیلی زیاد و جالب میشه.
1396/5/18
اره حتما.بشین تا این گرگا این لگنو۴۰ تا ۶۰ تومن بدن