موضوعات داغ

مقدمه چینی تویوتا برای معرفی کمری 2018

عکس مطلب اول
هفته‌های گذشته نمایشگاه‌های بزرگ و بسیار مهمی از جمله نمایشگاه بین المللی لس آنجلس و گوانگژو 2016 برگزار شدند، حال ماه آینده هم نمایشگاه بین المللی دیترویت را خواهیم داشت که در ژانویه سال 2017 میلادی، یعنی در اولین ماه سال برگذار خواهد شد، حال کمپانی خودروسازی تویوتا که در 2 نمایشگاه قبل چندان حضور فعالی نداشت، برای حضور در نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 اقدام به انتشار پیش نمایشی نصف و نیمه کرده است که در آن بخشی از تویوتا کمری 2018 به نمایش گذاشته شده است.
تویوتا تنها تصویری نیمه کاره از تویوتا کمری 2018 ارائه کرده است، اما عکاسان جاسوسی موفق به شکار این خودرو به هنگام تست‌های میدانی شده‌اند و یکسری اطلاعات شایعه وار هم از مشخصات فنی ماشین ارائه کرده‌اند که در ادامه تنها با مشخصات فنی آن کار خواهیم داشت.
براساس اطلاعات ارائه شده در وبسایت منبع، جدیدترین مدل از تویوتا کمری بر روی پلتفرم اصلی خود یعنی TNGA توسعه پیدا کرده است که هم از سیستم محرک محور عقب و جلو مجزا سود می‌برد و هم از سیستم محرک AWD پشتیبانی می‌کند که بسته به نیاز بازار تغییر می‌کند. وزن کلی این خودرو هم براساس شواهد، تقریبا 1470 کیلوگرم برآورد شده است.
برای بخش مولد قدرتی هم انتظار می‌رود که تویوتا از پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر، برگرفته از لکسوس NX 200T بر روی مدل‌های پایه خود استفاده کند و همچنین برای تامین انرژی مورد نیاز مدل‌های بالاتر هم از پیشرانه‌های 2.5 لیتری تنفس طبیعی و در نهایت پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل کمک بگیرد که در صورت تایید آنان، می‌توان انتظار جعبه دنده‌ای 8 سرعته اتوماتیک را برای پیشرانه شش سیلندر 3.5 لیتری داشت.
در هر صورت باید تا تاریخ معرفی رسمی این خودرو که 9 ژانویه تعیین شده است، منتظر ماند و دید که تویوتا برای کمری 2018 چه طرح و برنامه‌ای در نظر گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد