موضوعات داغ

قدرت مرسدس بنز E63 جدید را تماشا کنید + فیلم

عکس مطلب اول
به جرات می‌توان گفت که مدل جدید مرسدس بنز E63 خودرویی با عملکرد دیوانه وار و اعدا و ارقام عجیب است و قطعا عجیب ترین مورد در خصوص این خودرو این است که اعداد با چه سرعتی بر روی سرعت سنج دیجیتال این خودرو افزایش پیدا می‌کنند.
البته قبل از پرداختن به این مساله باید از خود پرسید که چه کسی به یک سدان ۶۰۰ اسب بخاری نیاز دارد؟ جواب این سوال صادقانه این است که چنین خودرویی فقط و فقط برای لذت بردن و تفریح به کار می‌آید.
مرسدس AMGدر ۱5 سال اخیر در کنار بخش M بی ام و و RS ائودی از بازیگران اصلی در بحث قدرت موتور بده است. مدل جدید E63 S مجهز به یک موتور ۴.۴ لیتری هشت سیلندر تویین توربو است که می‌تواند 603 اسب بخار قدرت را تولید کرده و آن را از طریق جعبه دنده‌ی 9 سرعته‌ی خودکار به هر چهارچرخ ارسال کند. این خودرو را بیشتر باید در رده ی سوپر اسپرت ها دسته بندی کرد چون شتاب صفر تا صد کیلومتر آن 3.5 ثانیه است. حداکثر سرعت این خودرو نیز بر روی 250 کیلومتر بر ساعت قفل شده است اما می توانید این خودرو را بدون محدود کننده ی سرعت نیز سفارش دهید که در این صورت حداکثر سرعت آن به 300 کیلومتر بر ساعت افزایش خواهد یافت.
این خودرو دارای یک حالت رانندگی جدید با نام دریفت مود نیز است که در این حالت با نگه داشتن هر دو شیفتر چپ و راست می توانید اکسل جلو را خلاص کرده و خودرو را به صورت محرک عقب در بیاورید.
اما یکی از توانایی های خارق العاده ی این خودرو توانایی دستیابی به سرعت 250 کیلومتر ان هم در زمانی بسیار کوتاه است. برای درک این موضوع شما را به تماشای ویدئوی زیر دعوت می کنیم.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/15
قراره ایرانخودرو این مدل ماشینو جای پژو 405 که قرار هست تولیدش متوقف بشه جایگزین کنه . پس ماشین دوستا دست نگه دارن
1395/9/15
طبق سایت اصلی مرسدس شتاب 0-100 = 3.4 و 612 اسب بخار قدرت
1395/9/16
وای وای بنز تو مسلمون نیستی