موضوعات داغ

کلکسیونی از سوانح رانندگی نیسان GT-R + فیلم

عکس مطلب اول
اغلب مواقع فیلم‌های Dashcam یا همان دوربین‌هایی که در جلوی خودروها نصب می‌شود، صحنه‌های جالبی را خیابان‌ها و یا بزرگراه به ثبت می‌رسانند که تصادفات جاده‌ای یکی از سوژه‌های جذاب این دوربین‌ها برای ضبط به شمار می‌روند. در کنار این‌ها، دوربین‌های ترافیکی هم هستند که برای تشخیص بهتر مقصر در سوانح رانندگی و یا ارسال به موقع تیپ امداد و نجات کاربرد دارد. حال با ترکیبی از سوژه‌های ضبط شده توسط دوربین های داشکم و ترافیکی، کلکسیونی از آخرین سوانح رانندگی نیسان GT-R آماده شده است که می‌توانید فیلم آن را در انتهای مقاله مشاهده کنید.
به نقل از خودروبانک، خوب است بدانید که آخرین مدل از نیسان GT-R پیشرانه‌‌ی 6 سیلندر 3.8 لیتری دارد که قدرت تولیدی آن در دور 6400 دور بر دقیقه، حداکثر 562 اسب بخار عنوان شده که با چنین قدرتی در کنار جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک، موفق به ثبت شتابی صفر تا صد 2.7 ثانیه‌ای شده است.
در ادامه همانطور که قبلا اشاره شد، می‌توانید فیلم آماده شده توسط گروه خودروبانک را تماشا کنید که در آن نیسان GT-R بر اثر اشتباهات رانندگی و یا از دست رفتن کنترل دچار حادثه‌های جدی و بعضا جزیی می‌شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/17
جی تی ارا حتما یه مشکلی دارن که اینقد تصادف رخ میدن
1395/9/18
gtr هیچ مشکلی نداره همش به خواطر ناشی گری راننده هاس
1395/9/19
مشكل فرمون دارن بعضي هاشون ظاهرا
1395/11/21
گودزیلا تایر لکسوس را کند.