موضوعات داغ

عملکرد آفرودی E کلاس " All-Terrain" را تماشا کنید + فیلم

عکس مطلب اول
مرسدس بنز در شهریورماه امسال با رونمایی از E کلاس All-Terrain، علاوه بر اینکه جانشینی جذاب‌ برای کراس اوور E کلاس معرفی کرد، بلکه پاسخی دیر هنگام نیز به "آئودی A6 آلرود" و همچنین "ولوو V90 کراس کانتری" داد تا خودروهای ذکر شده بدون رقیب در بازار نباشند. حال گروه خودروبانک برای شما خوانندگان همیشگی یک فیلم تقریبا 4 دقیقه‌ای آماده کرده است که عملکرد آفرودی مرسدس بنز E کلاس All-Terrain را به نمایش می‌گذارد.
در شهریورماه امسال و همزمان با معرفی رسمی این خودرو اعلام شده بود که پیش از بازار جهانی، عرضه این محصول در بازار انگلستان صورت می‌پذیرد که در پوشش E220d 4MATIC، می‌توان مرسدس بنز E کلاس "آل- ترین" را با پیشرانه‌ای 194 اسب بخاری به همراه گشتاور 400 نیوتن متری در انگلستان تهیه کرد که شتاب صفر تا صد آن در عرض تنها 8 ثانیه پر شده و همچنین می‌تواند به حداکثر سرعتی 232 کیلومتر بر ساعتی دست پیدا کند.
اگر هم به دنبال پیشرانه‌ای قوی‌تر هستید، مرسدس بنز به یک موتور توربودیزل شش سیلندر هم مجهز خواهد شد که فعلا اطلاعاتی از آن در دسترس نیست و در بهار پیش رو وضعیت آن مشخص می‌شود، ولی گفته شده برای انتقال نیروی هر دو پیشرانه دیزلی از جعبه دنده‌ای 9 سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده خواهد داشت. علاوه بر این‌ها، مرسدس بنز سه مجموعه رینگ‌ متفاوت در دو سایز 19 اینچی و 20 اینچی آلیاژی را هم آماده کرده که می‌توان به صورت سفارشی بر روی ماشین نصب کرد.
در آخر هم باید گفت که این ماشین در عین حالی که می‌تواند به عنوان یک خودروی خانوادگی استفاده شود، می‌تواند یک خودروی برون شهری هم تلقی شود که قابلیت‌های محدود آفرودی به آن اضافه شده است. در این خصوص رانندگان با انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی می‌توانند با کمک سیستم تعلیق بادی تطبیقی، ارتفاع ماشین را از حالت استاندارد 121 میلی متری تا 20 الی 35 میلی متر افزایش دهند که در مجموع به 156 میلی متر خواهد رسید. حال پیرو این موضوع، در ادامه فیلمی برای شما آماده شده است که در آن می‌توانید قابلیت‌های محدود آفرودی مرسدس بنز E کلاس All-Terrain را تماشا کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/20
واقعا دوست داشتنی و زیباست
1395/9/20
اولا دوازده دقیقه است دوما عملکرد در جاده برفی نه آفرود!!!