موضوعات داغ

فیس لیفت MG GS در چین رویت شد

عکس مطلب اول
با تمام صحبت‌ها و شلوغ کاری‌هایی که در اطراف محصول جدید MG یعنی خودروی کراس اوور ZS صورت گرفته است، دیگر کمتر کسی به کراس اوور اصلی این شرکت یعنی MG GS توجه می‌کند، در حالی که شرکت سازنده از سکوت رسانه‌ای استفاده کرده و در حال کار بر روی نسخه فیس لیفت کراس اوور MG GS است که به تازگی تصاویری جاسوسی از آن گرفته شده و در رسانه‌های چینی پخش شده است.
براساس اطلاعات ضد و نقیضی که در رابطه با نسخه فیس لیفت MG GS منتشر شده است، می‌توان در همین ماه و یا حداقل در یکی دو ماه آینده شاهد اطلاعاتی رسمی از سوی شرکت سازنده بود، ولی خوب است بدانید که نسخه‌های فعلی MG GS با قیمت 109 هزار و 700 یوان برای مدل‌های پایه و همچنین با قیمت 179 هزار و 700 یوان در مدل فول آپشن عرضه می‌شوند که برای نسخه فیس لیفت هم می‌توان چنین قیمت‌هایی را مد نظر قرار داد.
شاید در این مورد چندان اطلاعی نداشته باشید، ولی قابل ذکر است که MG GS بر روی پلتفرم خودروی دیگری یعنی "رووی RX5" که محصول شرکت‌های زیرمجموعه سایک موتور به شمار می‌روند، توسعه پیدا کرده و از پیشرانه‌های این اتومبیل هم استفاده کرده است، ولی در عوض با اشتراکاتی که میان این دو خودرو وجود دارد، در ماه اکتبر سال جاری میلادی خودروی "رووی RX5" موفق به فروش حدودا 20 هزار دستگاه شده است، در حالی که اعداد و ارقام مربوط به MG GS فروش 3660 دستگاهی را برای ماه اکتبر نشان می‌دهند.
با مشاهده کلی تصاویر ظاهری خودرو هم می‌توان به تغییرات اصلی MG GS فیس لیفت نسبت به مدل استاندارد پی برد که در این خصوص شامل جلوپنجره‌ای جدید و مجموعه سپری کاملا تغییر یافته با ورودی‌های هوای بیشتر و بزرگ‌تر و... می‌شود.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/21
ممنون از خودرو بانک بخاطر اطلاع رسانیش ولی دومورد باید تذکر داده شه :
1- پلت فرم هر دو خودرو mg gs و rowe rx5 توسط تیم مشترک سایک و دفتر لانگ بریج در انگلیس تحت عنوان SAIC Motor UK Technical Centre Limited (SMTC UK)
طراحی شده و این پلت فرم ابتدا روی mg gs سوار شد بعد rowe rx5
2- علت فروش بالای rowe rx5 نسبت به mg gs راه اندازی سیستم اینترنتی Alibaba روی rowe rx5 بوده که بسیار با استقبال روبر شده که ظاهرا فعلن قرار نیست این سیستم روی gs هم فعال شود
1395/9/21
تو دیگه نمیخواد توجیه کنی، انگار با دسته کورا طرفه! همه چی از توی متن مشخصه!!
ام جی جی اس آشغال چینی با فروش بسیار پایین بیدون هیچ گونه ستاره ایمنی معتبر یورو انکپ!
1395/9/21
البته تا اونجا که من از سایت های معتبر مثل اتوکار خوندم ، پلتفرم جی اس و کوراندو یکی هست و بعدا با کمک فولکس واگن ، تغییراتی برپایه تیگوان داده شد . RX5 که برادر ناتنی جی اس هست براساس این پلاتفرم ساخته شد .
محمد جان ولی عالی بود ولی افسوس که الان یه عده میان و فضای اینجا رو به گند میکشن.
1395/9/21
بذار مطلب بیاد بیرون بعدن بیا اینجا هی لانگ بریج لانگ بریج کن ,کشتید خودتونو اینقدر که خاستید این خودروی چینی به انگلیس ربط بدین والا خوبه حالا یه لانگ بریج یاد گرفتین علت فروش فوق العاده کمه ام جی جی اس این مزخرفات نیست بلکه کیفیت پایین و نداشتنه اصالته که باعث میشه هیچکس سراغش نره بجز کشوری مثل ایران با بازار بسته و تبلیغات تماما دروغ نمایندگی وگرنه بقیه دنیا خبر ندارن همچین آشغالی داره تولید میشه
1395/9/21
این خودرو در بازه قیمتی خود در کشور ، بی همتاست..
1395/9/21
همچین میگن انگلیسی و رور بعضی ادم فکر میکنه ب شعبه دومشه
شرکتش اگه خوب بود ورشکسته نمیشد و چینی ها نمیخریدنش :)
1395/9/23
برادر کل صنعت خودرو انگلیس ورشکسته شده. جگوار.بنتلی.رولزرویس.لندروور و ....
حتما اونقدری اطلاعات دارین که هیچ کدوم از این برندها پرفروش نیستند و نبودند .اساسا سیاست انگلیسیها عجیب غریب هست.
ولی در کل ام جی ماشین خوبیه.من ۴ سال دارم.سواری و امنیت و آپشنها و کیفیتش از قیمتش بالاتره.
تنها مشکل الان قیمت گذاری جدید شرکت مدیا موتور هست.این جی اس باید ۱۳۰ میبود