موضوعات داغ

گرند تور رکورد دار دانلود غیر قانونی

عکس مطلب اول
برنامه ی گرند تور به عنوان رکورد دار بیشترین تعداد دانلود غیر قانونی در میان تمامی برنامه های تلوزیونی شناخته شد.
به گزارش دیلی میل اولین قسمت این برنامه به تعداد ۷.9 میلیون بار به صورت غیر قانونی دانلود شده است. این رقم برای قسمت دوم 6.4 میلیون دانلود و برای قسمت سوم نیز به میزان 4.6 میلیون دانلود است. البته آمار دانلود غیر قانونی قسمت چهارم این مستند هنوز اعلام نشده است.
به گزارش تحلیلگران Piracy بد ترین تعداد دانلود غیر قانونی گرند تور متعلق به خود کشور بریتانیا است که به تنهایی ۱۳.۷ درصد دانلودهای غیر مجاز را به خود اختصاص داده است.
با این حساب این برنامه رکورد دار بیشترین دانلود غیر مجاز در تمام تاریخ شده است و تعداد دانلود غیر قانونی ان حتی از سریال بازی تاج و تخت نیز فرارتر رفته است. این دانلود ها تنها در انگلستان سبب ضرر 3.2 میلیون پوندی برای آمازون شده است.
آمازون با ریچارد هاموند، جرمی کلارکسن و جیمز می قراردادی ۳ ساله بسته است که گزارش شده ارزش آن به 160 میلیون دلار می‌رسد.
آمازون امیدوار است همکاری با این سه مجری بتواند به گسترش سرویس ویدیویی امازون یعنی Prime video service کمک کند. به گزارش گاردین تخمین زده می شود که تا ماه جولای ۶۳ میلیون نفر به این سرویس بپیوندند که ۱۹ میلیون نفر بیشتر از سال گذشته است.
اولین قسمت گرند تور بیشترین میزان بازدید را در سرویس آمازون داشته به طوری که آمار دقیق بازدید آن هنوز اعلام نشده و گفته شده که حتی کلارکسن، هموند و می نیز اطلاع دقیقی از آمار ندارند.
سخنگوی آمازون در خصوص دانلودهای غیر قانونی گرند تور گفته است که گرند تور بزرگترین شوی آمازون است و رکودها را در تمام دنیا می‌شکند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/23
That's even more than Game Of Thrones
1395/9/23
فکر کنم نصفش از همین سایت بوده
1395/9/24
چشم شما روشن که البته با تاخیر هم اینک دانلود میگذارید. البته برای ایرانیا حلاله. راحت دانلود کنید گناه هم اگر داشت پای خودرو بانک و بقیه سایت ها